poniedziałek, 1 marca 2010

Bloga czas zacząć... czyli Witam serdecznie :)

Epidemia blogowania dopadła i mnie... dlatego od pewnego czasu zastanawiałam się nad założeniem własnego miejsca, w którym mogłabym opisywać wszystko to, co sprawia mi przyjemność…

Drugim impulsem było (jak dotąd niespełnione) marzenie o własnym domowym zaciszu. O urządzaniu, dekorowaniu i dopieszczaniu tego skrawka ziemi zwanego domem. Ponieważ jeszcze takiego miejsca nie znalazłam postanowiłam stworzyć ten kącik… pachnący kawą, z książką na półce i robótką w koszyku.

Przez kilka dni przechodziłam etap ”i chciałbym… i boję się” próbując ogarnąć techniczną stronę tego przedsięwzięcia. Nadal wiele rzeczy jest dla mnie zagadką i pewnie jeszcze przez pewien czas tak pozostanie. :)

Chciałam rozpocząć moje pisanie pierwszego dnia wiosny ale moja niecierpliwa natura uznała, że dłużej nie powinnam czekać.

Będzie więc o rożnych moich pasjach. Znajdzie się tu troszkę szydełka, odrobina haftu krzyżykowego, garstka decoupagu, co nieco biżuterii, szczypta gotowania i co tylko jeszcze wpadnie mi do głowy.

Zapraszam serdecznie do mojego domowego zacisza :)

Jagna

3 komentarze:

  1. Hej, a ja zaczynam od początku przeglądać w 2020 :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze jeden komentarz ode mnie na dziś.. (postanowiłam sobie przypomnieć jeszcze raz Twoje posty od początku - tym razem we wrześniu):) podziwiam, że prowadzisz bloga od ponad 10 lat! :) obserwuję Twoje prace na insta i fejsie.. i jestem pod wrażeniem, podziwiam i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń