poniedziałek, 22 stycznia 2018

Zapomniany Kwiatuszek

Witajcie :)

W tym roku priorytetem dla mnie jest wykończenie wszystkich rozpoczętych projektów.  Swoją walkę z zaległościami rozpoczęłam od haftu, który rozpoczęłam jeszcze w 2015... poświęciłam na niego kilka wieczorów, a potem jakoś straciłam do niego zapał... i przeleżał sporo czasu czekając na swoją kolej. 

Tak będzie wyglądał gotowy:


Tyle miałam kiedy ostatni raz go pokazywałam:

W zeszłym roku jednego wieczoru miałam zapał do wyszywania:

W tym roku w ramach walki z UFOkami poświęciłam na niego kilka wieczorów:





53 komentarze:

  1. BRAWO :). Trzymam kciuki za szybkie skończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! wielkie brawa. U mnie jeden nieskończony obrazek - magiczne fuksje. nawet niewiele im brakuje, ale mi brakuje na nie czasu :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale to rozumiem :) ciągle walczę z brakiem czasu na przyjemności :)

      Usuń
  3. Szkoda , aby tyle Twojej pracy poszło na marne ! Dokończ haft - kwiatek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walczę z czasem... A raczej jego brakiem :) Ale skończę na pewno :)

      Usuń
  4. Haft jest piękny i widać, ze pracochłonny, nie dziwię się, że straciłaś wenę. Życzę Ci aby wena wróciła i abyś skończyła obraz, bo warto :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. łał, ruszyłaś z kopyta :) super, jeszcze chwilka i będzie! grunt że masz motywację!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wychodzi :) Kolejne cudeńko do kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Duże przedsięwzięcie, tyle tych krzyżyczków trzeba wykonać.......ale efekt będzie super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie i krzyżyki i polkrzyżyki i kontury :)

      Usuń
  8. Przepiękna lilia i u Ciebie zapowiada się wspaniale!
    Trzymam kciuki za szybki koniec:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)od dawna miałam ja na liście do zrobienia :)

      Usuń
  9. Z tego co widzę to połowa haftu już za Tobą :) Jak go skończysz to będzie cieszyć oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto dokończyć, bo kwiat piękny i dużo pracy już za Tobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się bo kolejne projekty czekają już w kolejce

      Usuń
  11. Ciekawy wzór. Mam nadzieję, że uda Ci się w tym roku ukończyć, bo będzie wyglądać niesamowicie!
    Też mam taki jeden hafcik - na którym uczyłam się stawiać pierwsze krzyżyki - i podejrzewam, że jeszcze przeleży trochę czasu zanim się za niego zabiore :)
    Ale Tobie życzę wtrwałości w dążeniu do osiagnięcia celu. Pozdarawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak trzymaj! Wspanaiłe postępy. Będzie śliczny obraz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobne postanowienie, no i powoli i konsekwentnie dążę do celu!
    Kończ kwiatuszek, bo zapowiada się super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) też życzę powodzenia w realizacji postanowienia :) oby nam się udało :)

      Usuń
  14. Toż to już prawie koniec :) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JesZcze trochę pracy przede mną ale już powoli widać koniec :)

      Usuń
  15. Śliczna lilia. Fajnie to wygląda z tym tłem w półkrzyżykach, a lilia pełnymi. Bardziej się odcina od tła. Wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Konsekwentnie działasz :):) Zapowiada się ślicznie, kończ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie nie lubię mieć niedokończonych rzeczy... I strasznie mnie to meczylo

      Usuń
  17. Będzie piękny
    Musiał nabrać mocy

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały kwiat, żal by było go schować do szuflady nieskończonego, więc kibicuję z całych sił żeby rósł w oczach :) Zajrzałam tu do ciebie pierwszy raz, przeczytałam bloga od dechy do dechy, a że bardzo tutaj u ciebie miło, to zostaję na dłużej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) z przyjemnością wpadnę z rewizytą :)

      Usuń
  19. Kwiaty zawsze są wdziecznym tworzywem więc kończ i pozwalaj oczy nacieszyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wyszywac kwiaty.. I czasy wybieram je na kolejne projekty :)

      Usuń
  20. Ciekawa jestem końcowego efektu, będzie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) mam nadzieje ze szybko będę mogła pokazać finał :)

      Usuń
  21. Cuuuudowny :)))Suuper ,ze do niego wrocilas :)) Milego wieczorka Zycze :)))Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczny, zjawiskowy...

    OdpowiedzUsuń