środa, 17 stycznia 2018

Wymianka z Agnieszką

Witajcie :)

Dzisiaj chciałabym się Wam pochwalić cudownymi prezentami jakie niedawno otrzymałam. Jakiś czas temu umówiłyśmy się z Agnieszką z bloga Moje nowe Ja na wymiankę. Niesamowicie sympatyczna i zdolna babeczka, która  tworzy przepiękne rzeczy więc koniecznie zajrzyjcie do niej w odwiedziny.:)
Dostałam od niej przepiękne rzeczy - Spełniła moje skryte marzenie o szydełkowych zabawkach dla dzieci. Ja jakoś nie potrafię się zabrać za maskotki, a od dawna mi się podobały i bardzo chciałam żeby moje maluchy miały takie cuda.
Marianna (zwana przez nas Milunią) dostała cudnego żółwika. A oprócz tego śliniaczki i rozkoszne biedronkowe buciki...
Zobaczcie same czy nie są przesłodkie?



Piotruś dostał przesympatycznego stworka, z którym od kilku dni się po prostu nie rozstaje i super woreczek z ręcznie malowanym motywem:

I domowej roboty pierniczki. Były jeszcze jedne ciastka... ale nie dotrwały do zdjęcia :)
Słodkości uświetniły nasz powrót ze szpitala i sylwestrowe szaleństwo :D


Ja swoją paczkę wysłałam troszkę z opóźnieniem ze względu na Milunię, która troszkę się pospieszyła i nieco pozmieniała nam noworoczne plany :)
Ale już wiem, że przesyłka dotarła więc mogę pokazać też co ja przygotowałam.
Dla Agnieszki drzewko z sercami, bo bardzo podobała jej się seria drzewek - pór roku.


Dla synka, miłośnika pewnej gry:


Dla córki, która lubi jednorożce:


I jeszcze taki obrazek, bo wiem, że Aga wykorzysta go twórczo


No i coś słodkiego i herbatki żeby umiliły wieczory przy robótkach. 


13 komentarzy:

  1. Udana wymianka! :) Drzewko jest piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekujemy raz jeszcze i setny za tak Cuuudne prezenciki :))) Baardzo sie ciesze ,ze udalo nam sie wymianke zrobic :))) Cuudenka :)) Pozdrawiam Was Cieplutko :))) Buuuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała wymianka jest exstra,super pomysł na taką wymiankę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudowności:-) Pięknie się obdarowałyście:-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo gustowne prezenty.A te biedronkowe butki są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo gustowne prezenty.A te biedronkowe butki są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna wymiana . Drzewko przepiękne !

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe szydełkowe maleństwa! takimi można się bawić nawet będąc dorosłym :))) wymianka wygląda rewelacyjnie, obie się napracowałyście! ale efekt nieziemski (zwłaszcza nieziemski jednorożec ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna wymianka, lubię prezenty, które nie dość że są piękne, to jeszcze są bardzo przydatne. Taka wymianka to jest coś :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń