środa, 10 stycznia 2018

coś nowego...

Witajcie :)

Dawno, dawno temu wyszywałam pewne urocze wzorki na prezent... i od tego czasu chciałam zrobić je również dla siebie, ale jak to zwykle bywa, wzorki dla siebie zawsze schodzą na dalszy plan. Jednak w zeszłym roku kiedy zaczęliśmy remontować mieszkanie uznałam, że najwyższy czas żeby swoimi pracami udekorować własny dom. Od razu pomyślałam o serii motylków, które kojarzą mi się z czterema porami roku. Przygotowałam muliny, przycięłam kanwę i postawiłam kilka krzyżyków na pierwszym motylku... i na tym się skończyło. Przypomniałam sobie jednak o nich na kilka dni przed świętami i postanowiłam wziąć się do pracy. W kilka dni powstał pierwszy z czterech - zima.









23 komentarze:

  1. Cuuuudowny :))) Tak sobie mysle ,ze po prostu u kazdej z nas wkoncu przychodzi czas ,ze zaczynamy tez o sobie myslec :)) Cuudne motylki bedziesz miala :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko Kochana :)) Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję za miłe słowa :)
      paczuszka dla Ciebie gotowa i mam nadzieję, że w piątek uda mi się z moimi smykami dotrzeć na pocztę 

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) wyszywało się go bardzo przyjemnie :)

      Usuń
  3. Cudny! Będzie piękna kolekcja motyli tylko dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miła dla oka ta seria...

    shibi.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście piękny wzór i już wyfrunął pierwszy motyl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie jest obdarowywać innych swoimi pracami, ale to nic w porównaniu z tym jak się wyszywa coś dla siebie! Piękny haft powstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny jest ten haft. Pierwszy motyl ślicznie wygląda.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię motyw motylków :) Bardzo ładnie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i fajnie, że w końcu pomyślałaś o sobie :) Motylki cudnej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam motyle, a te są wyjątkowo piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O sobie też trzeba myśleć:) Piękny haft będzie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie że tak! Piękny wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojejku jaki śliczny! wspaniałe kolory! motyle są takie delikatne - pięknie Ci wyszedł i szybko! :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawia mnie tylko jedno - kiedy i jak znajdujesz na to wszystko czas:) Motylki pięknie się będą prezentować:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne motylki, wspaniale się ten niebieski prezentuje :)
    No i podpinam się pod pytania, o to, kiedy Ty to ogarniasz wszystko?

    OdpowiedzUsuń