czwartek, 16 lutego 2012

Rocznicowe candy

Postanowiła ogłosić kolejne candy :)
Powodów jest kilka:
- 21 lutego obchodzę urodziny
- 1 marca mój blog skończy dwa lata
- dzisiaj dostałam bardzo dobą wiadomość, na którą czekałam od miesiąca :)
- przybyło sporo nowych obserwatorów i chciałabym tym osobom podziękować.



Zasady wszystkim dobrze znane, ale przypomnę:

1. Proszę o zostawienie komentarza pod tym postem.
Osoby posiadające bloga o pozostawienie linka.
Osoby nie posiadające bloga o podanie adresu e-mail.

2.Proszę umieść zalinkowane zdjęcie na pasku bocznym swojego bloga.

3. Zapisy do 17 marca, do północy.
Losowanie 18 marca.

A w prezencie będzie:
- komplet podkładek szydełkowych
- woreczki z lawendą
- coś słodkiego
- coś przydatnego
- niespodzianka :)

Zapraszam serdecznie :)

131 komentarzy:

  1. Rzadko bywam pierwsza, przy zapisie na candy, więc może teraz się uda. Jagno wszystkiego dobrego z okazji Twoich urodzin, samych dobrych i szczęśliwych zdarzeń w twoim życiu, no i owocnego blogowania na następny rok!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego dobrego z okazji urodzin, i życzę długiego i owocnego blogowania,,, oczywiście zgłaszam się na candy,,( w opisie chyba jest maleńki błąd bo piszesz że zapisy do 17 lutego?)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja też się ustawiam w kolejce. Wszystkiego naj z okazji urodzin:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja stanę w kolejcę, mimo że dopiero od niedawna Cie obserwuję ;-)
    (życzenia urodzinowe złoże w urodziny)
    Pozdrawiam
    http://szydelkojoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. witam:)
    To i ja chętnie wezmę udział w Twojej zabawie:)
    Pozdrawiam niebiesko:)
    ps. dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tej wiadomości, na którą czekałaś :) Na pewno coś miłego. Zapisuję się, może tym razem mi się poszczęści :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja obserwuję od dawna i chetnie ustawię się w kolejce:)) http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham lawendę.Może dopisze mi szczęście?

    OdpowiedzUsuń
  9. z wielka checia sie zapisze i zapraszam rowniez na moje candy :)

    http://krzyzyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Od niedawna do Ciebie zaglądam ale może do mnie uśmiechnie się los. Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  11. I niech Ci ciągle dobry los sprzyja :)
    Wszystkiego Najlepszego :)

    Pozdrawiam.
    I na słodkości też się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jagienko twoje daty są tez dla mnie ważne . 21 .02 moja najmłodsza córka ma też urodziny , 01.03 urodziny ma moja mama a mało tego to prawie trafiłaś z data moje drugiej córki ..Tyle szczęścia na starcie zapisu to i może na końcu ,czyli przy losowaniu biedę miała trochę szczęścia . Z wielką przyjemnością się zapisuje ...
    Dużo szczęścia tobie życzę nie tylko w dniu urodzin,,

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po cukierasy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego naj naj najlepszego z okazji urodzin!! Ustawiam się grzecznie do kolejki po cukierasy! :)
    pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  15. Powody candy naprawdę godne, więc i ja się zapiszę do kolejki Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Ustawiam się w kolejce po słodkości. W dniu losowania mam urodziny. Może dopisze mi szczęście ;-) Pozdrawiam i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  17. i ja rowniez zycze wszystkiego naj..naj...naj..
    sprobuje tez swojego szczescia...

    OdpowiedzUsuń
  18. Grzech się nie zapisać na to Candy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli pozwalasz,to z wielką radością zapisuję się na te cudeńka.Pozdrawiam dorotanes@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. I grzecznie i po cichutku ustawiam się w kolejce! :))

    http://agnesowyzakatek.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuje się z wielką radością, a i bardzo ładny banerek będzie zdobił mój blog :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. to i ja chętnie się zapiszę - pozdrawiam i czekam cierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zapisuje się czym prędzej, na podkładki ostatnio nie zdarzyłam, to może tym razem? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Również się dopiszę :)
    I zapraszam do udziału w zabawie, do której wciągnęła mnie Smoczyca - szczegóły u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z miło chęcią się zapiszę. (;
    Lawendowe woreczki mooocno kuszą! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. To i ja ustawiam się w tym ogonku do cukierasków :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie u Ciebie i kolorowo jak zawsze :) I ja zatem ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. też ustawiam się w kolejce:)))

    Witam cieplutko!
    Z dzisiejszymi pozdrowieniami
    przesyłam Tobie uśmiech radosny
    bo dni są coraz dłuższe...
    a to znak, że coraz bliżej do wiosny!
    Przyjemnego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudeńka tworzysz!!! - naoglądałam się ich w Twoim sklepie - są niesamowite!! Podziwiam bo ja totalnie nie umiem robić na szydełku:)
    Także ustawiam się w kolejeczce po Twoje skarby i pozdrawiam serdecznie:)
    I zapraszam do mnie na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością ustawie się w kolejce - jestem fanką Twoich lawendowych woreczków
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. I mnie nie może zabraknąć,po Twoje prezenciki,a nie omieszkam złożyć życzenia ,abyś w zdrowiu i szczęście była z nami jeszcze wiele,wiele lat ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Oczywiście, że się zapisuję. Może szczęście mi dopisze :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Z wielką chęcią się zapisuję:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisuję się z przyjemnością:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Stawajcie dziewczyny w kolejce bo cuda takie Jagna rozdaje że aż...Ja boję się zapisywać bo już mam tyle pięknych rzeczy od niej....po ostatnim rozdawnictwie....

    OdpowiedzUsuń
  37. I Kwoczka sie skusiła ;)

    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. W takim razie z okazji urodzin słodkiego życia i weny twórczej^^ toż i ja spróbuję swoich sił :)
    http://www.bizutera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Sto lat sto lat.... niechaj dalej się układa tak wspaniale. Mój blog http://pikotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy bloga :))
    A na candy chętnie się zapiszę -bardzo lubię niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mimo że w zabawach nie uczestniczę ale Życzenia Urodzinowe, takie od serca zechciej przyjąć.Z następnymi wpadnę później:)))
    Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkiego Najlepszego :) I ja stanę w kolejcę :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ustawiam się w kolejce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się urodzinek ;o)
    Chętnie ja również wezmę udział w losowaniu ;o)

    OdpowiedzUsuń
  45. Dla woreczka z lawendą stoję:)

    OdpowiedzUsuń
  46. i ja sie chetnie przylacze do zabawy :) urodziny mam w marcu to moze dopisze mi szczescie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Przedłużę ogonek oczekujących: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam i zapisuję się na słodkie cukierki!!!!!!
    Pozdrawiam gorąco!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Agnisiu, bardzo się cieszę z tylu fajnych rocznic...Jubilatka i Jubilat "blog"...super!!! Wpadnę do Ciebie w odpowiednim czasie ...prawie osobiście z życzeniami. Zgodnie z wymogami ustawiam się w długiej kolejce:))) Pozdrawiam i buziaki zostawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ustawiam się grzecznie w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Z miłą chęcią przyłączam się do zabawy ;)

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. także się zapisuje
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Z przyjemnością się zapiszę agi78@interia.pl
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Z okazji jutrzejszych urodzin życzę Ci Stu Lat w zdrowiu i miłości. Gratuluję tej blogowej dwulatki i życzę Ci kolejnych lat blogowania.
    Po prezenciki chętnie ustawię się w kolejce.
    Pozdrawiam
    http://przeplecioneradoscia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Dołączam do candy :)

    www.madzialen-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Dziękuję za udział w Candy :D... i zaproszenie do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Oczywiscie ze sie zapisuje:) tam gdzie cos szydelkowanego tam i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. i ja się ustawiam, nie przegapię podkładek na szydełku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. ja tez się chętnie zaopiekuję takimi ślicznościami :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ustawiam się i ja w kolejce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  61. STO LAT STO LAT !! wszystkiego NAJ ! i mnóstwo pomysłów.
    z przyjemnością ustawiam się w kolejce po cukieraski ;-)
    info u mnie już jest.

    OdpowiedzUsuń
  62. zgłaszam się :)http://madnessandmagic-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. wszystkiego najlepszego!!! i mnóstwa kreatywności:)

    OdpowiedzUsuń
  64. A wiec i ja sie zglaszam po cukieraski. i lece banerek wstawić u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  65. Wszystkiego najlepszego! Dużo przyjemnego światła, woreczków pełnych barw, pogody, inspiracji, ciekawych ludzi na Twojej drodze!

    Ponieważ kocham się (pewnie bez wzajemności) w Twoim szydełkowaniu, nie mogę nie zgłosić się do zabawy! Niniejszym podnoszę rękę do góry i mówię: mnie wybierz! :)

    arimor@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. I ja ,stane w kolejce po cukierasy u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Wszystkiego dobrego :) podziwiam i pragnę się zapisać :) pozdrawiam serdecznie :)http://samotenka-dziewuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Dziękuję za odwiedziny u mnie i z ochotą ustawię się w kolejce :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo chętnie się zapisuję. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Smerfnie się zapisuję :)

    http://quillingowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Zapisuję się po słodkości.
    Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  72. I ja się zapisuję na cukierasy :) No i wszystkiego naj ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Wszystkiego najlepszego Jagna z okazji urodzin tych Twoich i blogowych;-) Już po same podkładeczki warto się zapisać, a rozdajesz jeszcze inne niespodzianki, więc jak tu nie skorzystać. Tak więc ustawiam się w kolejce i ja. Żania
    http://www.princessiprincesa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. I ja zapisuję się do kolejki.Pozdrawiam serdecznie:)
    kamala72@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Witam:0
    Sliczny blog,nie sposob nie zagladac i nie zapisac sie na candy .Wiec staje w kolejce i ja
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Z życzeniami urodzinowymi co prawda się spóźniłam ale 100lat odśpiewuję jak tradycja nakazuje :)
    Ustawiam się w kolejce po te wspaniałe cukiereczki.

    OdpowiedzUsuń
  77. Candy są bardzo kuszące więc ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  78. o ja się z chęcią zapisuję:)
    wszystkiego naj..i kolejnych blogowych lat!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  79. podlinkowane zdjęcie już na moim blogu... ale zapomniałam zostawić komentarz - no to zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Chętnie przystanę w kolejeczce, Asia

    OdpowiedzUsuń
  81. och i ja się zapisuję ... życze wszystkiego najnajnajlepszego pozdrawiam i ide dalej podziwiać twoje cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  82. To i ja stanę w kolejce ;))

    OdpowiedzUsuń
  83. Jak wszyscy się ustawiają, to ja też :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  84. jej! ile tu ludzi! ja też się zapisuję i pozdrawiam składając serdeczne życzenia urodzinowe :)
    www.mruwka-mrowisko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Też ustawiam się w długiej kolejce i pędzę na bloga, żeby umieścić linka. Cudne podkładki szydełkowe, śliczne są. A jeszcze jakieś niespodzianki? Bardzo, bardzo obiecująco:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Link już umieszczony ;)
    Pozdrawiam, Miko

    OdpowiedzUsuń
  87. zapisuje się,bo Twoje podkładki są przepiękne, chciałabym mieć jeden komplet i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  88. Zapisuje się i ja :)przepiękne te podkładki :)
    pozdrawiam

    http://dziergaczkadotka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. oczywiście dopisuję się do oczekujących, Twoje prace są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  90. Proszę i mnie dopisać do listy.
    http://wsrodszczytowwielu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. spóźnione życzenia urodzinowe ale nie spóźnione jeszcze życzenia rocznicowo-blogowe;) gratulacje!
    chętnie wezmę udział w Twojej zabawie i zapraszam serdecznie do mnie na candy ;)
    artmamowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Zgłaszam się (: http://disincentive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. I ja się zgłaszam:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. I ja się zapisuję :)

    http://rzeczy-rozne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. KOLEJKA WIELGAŚNA..ALE KTO NIE PRÓBUJE TEN......

    OdpowiedzUsuń
  96. Staję grzecznie w kolejce, bo podkładki nieziemskie:)

    OdpowiedzUsuń
  97. chętnie przygarnę takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Ależ dłuuuuga kolejka, ustawiam się na końcu, a co:)

    OdpowiedzUsuń
  99. Miło mi Ciebie odwiedzać.Najlepsze życzenia z okazji rocznicy!Candy ciekawie i tajemniczo się zapowiada,więc nie może mnie tu zabraknąć!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  100. serdeczne życzenia składam i w kolejce się ustawiam;-)))

    OdpowiedzUsuń
  101. i ja po cukiereczki do długiej kolejki staję ;) pozdrawiam.
    www.rrrrobaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Ależ kolejka! Dołączam i ja. Zapraszam do siebie na candy. Pozdrawiam i gratuluję rocznicy, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  103. No to Ja tez sie ustawiam.
    Poza tym zostaje u Ciebie na dluzej, bo jest tutaj milo !
    Pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  104. Ale długa lista chętnych :)
    Ale staję, staję.
    A poza tym kolejnych 2 i 4 i nastu lat blogowania życzę.

    Pozdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  105. Dopisuję się z chęcią do kolejki i zapraszam na Candy do mnie
    http://bizuteria-moniski.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  106. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  107. witam,bardzo chetnie zagladam na twojego bloga szukajac inspiracji:)i takze chetnie zapisuje sie na losowanie,a moze sie uda:) ohalambiec@op.pl pozdrawiam i zycze udanego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  108. nie mogę się nie dopisać, bo po prostu zachwyciły mnie Twoje podkładki!
    no i oczywiście wszystkiego naj na jedne i drugie urodzinki i powodzenia w dalszym blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  109. jeszcze ja :D bym się chciała zapisać... jeśli mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  110. Serdeczności i słodkości na następne lata blogowania -coby były równie owocne!

    Candy kusi więc i ja chętnie się dopiszę - może los dopisze.

    pozdrawiam
    stokrotka.a@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. Ojejciu, ale długaśka kolejka!!! Staję cichutko na końcu, chociaż z moim szczęściem..., może gdybym była sama to byś mnie wylosowała, a tak...?
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  112. uwielbiam niespodzianki, więc czym prędzej ustawiam się w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  113. oczywiście ustawiam się w kolejce po cudne słodkości...

    OdpowiedzUsuń
  114. zgłąszam się :)
    http://inka-modelina.blogspot.com/
    paulina568@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  115. Też chcę się zapisać! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  116. Z wielką chęcią się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  117. Ja również się dopisuje! Pozdrawiam i zapraszam do mnie FlashArt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  119. Wszytkiego Naj ;-)

    http://connie-converse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. ustawiam się w kolejce :)
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. Ustawiam w kolejce. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Ja również ustawiam się w kolejce. Dziękuję także za udział w moim candy i życzę powodzenia. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  123. I ja ustawiam się w kolejce :)
    http://mojekoralikowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Wspaniałe Candy! Grzecznie zgłaszam się do losowania.
    http://poleszanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. Ustawiam sie w kolejce :) anka-1980@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. ja się również dopisuję :)
    http://zioberka-wytwory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  127. Lubię lawendowe woreczki,stoję w ogonku kolejki.pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń