wtorek, 31 stycznia 2012

jeszcze trochę woreczków

Kolejne woreczki :)
Szyło się je wspaniale dlatego powstało ich całkiem sporo.
Dwa pierwsze ozdobione koronką, trzeci szydełkową gwiazdeczką.





I jeszcze z frontu robótkowego:
- fioletowy obrus na zamówienie - wysłany
- paczka z rzeczami na aukcję dla Kubusia - wysłana
- paczka dla Agatki - wysłana
- serce haftowane na torbę - czeka na publikację
- serwetka żółta- skończona, czeka na krochmalenie
- obrus biały na zamówienie - do końca 10 okrążeń
- kolczyki soutache - kolory sznurków i kamienie dobrane - się robią
- komplety do kuchni-jadalni - materiały przygotowane, wzór wybrany, czekam na kanwę w taśmie
- tulipany - naprawione i rosną
- kolekcja motyli - wyszyty 1 z 18 wzorów
- zakładka - szukam wzorów

I jeszcze mam do Was pytanie - chciałabym sama zacząć projektować sobie wzorki do haftu krzyżykowego. Od pewnego czasu chodzi mi kilka wzorków po głowie i chciałabym je uwiecznić. I tu moje pytanie - czy możecie polecić mi jakiś program graficzny, w którym mogłabym to zrobić? Czy same próbowałyście kiedyś projektowania?

29 komentarzy:

  1. sliczne woreczki...bede tez musiala sie skusic i sprawic sobie taki...a co do programu to Ci nie pomoge,pewnie znajda sie dziewczyny,ktore sie na tym znaja...

    OdpowiedzUsuń
  2. woreczki rewelacyjne!
    jeśli chodzi o program do haftu krzyżykowego, to ja mam Haftix; co prawda nie próbowałam w nim jeszcze sama projektować, ale jest taka możliwość, za to doskonale nadaje się do przekształcania zdjęć i obrazków na xxx z możliwością ich edycji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Woreczki bardzo dekoracyjne , przyjemność dla oka!

    OdpowiedzUsuń
  4. woreczki super wyszły są cudne

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz wene :D idziesz jak burza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja niestety nie znam żadnego programu, bo nigdy się tym nie zajmowałam ;( ale czerwony woreczek jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woreczki bardzo fajne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te woreczki!! Jaden cudniejszy od drugiego!! :))
    Gwiazdka szydełkowa przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdemu podoba się co innego. Mnie na przykład bardzo podobają się Twoje woreczki :)

    Miło mi, że wpadłaś do mnie. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super woreczki, szczególnie te czerwone.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie wychodzą Ci te woreczki:) Co do programu to ja nigdy nie tworzyłam własnego wzoru ale wydaje mi się że w programie Haftix jest taka możliwość. Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne masz te woreczki, muszę pomyśleć o sprawieniu sobie takiego

    OdpowiedzUsuń
  13. Woreczki śliczne. Co do wzorków to samiusieńka jeszcze nie projektowałam, ale mam program Abakan który świetnie przerabia zdjęcia na wzory. Zrobiłam dzięki niemu sporo portretów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajoskie te woreczki:) Chyba też sobie takich troszkę uszyję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Woreczki są cudne, Twoje pomysły ozdabiania ich są świetne. Ja korzystałam z Haftixa i nawet była zadowolona. Można wybrać wszystkie parametry wzoru a to bardzo ułatwia pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem szczęśliwą posiadaczką takiego zielonego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne maleństwa :-) Kolory rozgrzewające w te mrozy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)
    to na pewno nie ostatnie szycie jakie pokazuję :) skoro dorobiłam sie maszyny to na pewno ee ją w różny sposób wypróbowywać :D
    I dzięki za podpowiedzi - chyba zdecyduję sie na wypróbowanie tego Hafrixa :) zobaczymy czy spełni moje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak z Ciebie pracowita kobietka!!!! Wszystko piękne:). Nie jestem zbyt dobra w hafcie, więc nie pomogę....Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję na pewno będę cieszyła się

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja niestety nie umie szydelkowac, tylko podstawy, wiec nawet nie pomyslalam o projektowaniu wzorow :-( Jednak chce napisac, iz woreczki sa super!!! I gratulacje do tylu spelnionych zadan! :-) J.

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję ślicznie ;) i proszę o trzymanie kciuków w piątek ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. W te obecne mrozy, pachnie mi już wiosną i słońcem. Podobają mi się. Zapraszam do obejrzenia moich "huligańskich walentynkowych Aniołów"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Cieszę się, że tu trafiłam :) Dziękuję za komentarz u mnie :) Cudne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne woreczki! czy koronki sama szydełkowałaś? Bardzo mi sie u Ciebie podoba :) Musze się tu rozejżeć:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń