środa, 28 kwietnia 2010

Serweteczka

Te środowe posty wchodzą mi już w krew :) Pewnie dlatego, że środa to dla mnie "początek weekendu" :) po dwóch dniach zajęć na uczelni przychodzi czas, który mogę poświecić na przygotowania do kolejnych zajęć i pisanie pracy. :) I oczywiście na wszelkie robótki.
Wczoraj zrobiłam na ekspresowe zamówienie serwetkę. Już kiedyś miałam okazję zrobić ten model, dokładnie w tym samym kolorze. Znajoma zobaczyła serwetkę w moim albumie i poprosiła o identyczną. Na szczęście miałam jeszcze trochę włóczki w wybranym kolorze. Powstała więc serwetka:

5 komentarzy:

  1. Urocza jest!Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna misterna robota.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Wam dziękuję za miłe słowa :)
    Nowa właścicielka dzisiaj odbiera swoja serwetkę - mam nadzieje, że jej też się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna i delikatna...a na dodatek w moim ulubionym kolorze:) Piękne rzeczy Jagna robisz - a ja nie mam takiego talentu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń