czwartek, 29 kwietnia 2010

"Podaj dalej" :)

Jeszcze nigdy nie brałam udziału w żadnej wymiance ani innej zabawie tego typu :) dlatego postanowiłam się skusić i zapisałam się u Emade
Tym samym i ja przyłączam się do zabawy.
Oto zasady:

1. Musisz posiadać własnego bloga.

2. Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały, ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.

3. Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym 3 osobom na prezent - od Ciebie.

4. Każdy Blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.

Zapraszam serdecznie :)

4 komentarze:

  1. To będzie mój pierwszy raz!;) Bardzo się cieszę i pozdrawiam serdecznie!;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie :) Bardzo się cieszę, że do mnie zawitałaś :)
    Dla mnie to też będzie pierwszy raz w takiej zabawie - a razem raźniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie dołączę do tej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jagna dołączam się do Twojej zabawy, bo można 3 razy a już się zgłosiłam do Emade. Możesz się u mnie też zapisać, pozdrawiam - zobaczymy co też z tego wyjdzie, bo na razie nić się nie dzieje...

    OdpowiedzUsuń