środa, 7 kwietnia 2010

Proszę Państwa... oto MIŚ!

Dzisiaj wreszcie udało mi się zrobić zdjęcie misia, którego skończyłam niedawno. :-)
Będzie prezentem urodzinowym dla mojej kuzynki.
Wyprany i wyprasowany czeka już tylko na odpowiednia ramkę.
Jestem z siebie ogromnie dumna bo zwykle zwlekam z myśleniem o prezentach na ostatnią chwilę przed konkretna okazją... ale tym razem półtora miesiąca przed czasem jestem już przygotowana :D
Może jeśli mi ten zwyczaj wejdzie w krew o prezentach na gwiazdkę zacznę myśleć już w sierpniu.

Kanwa: aida rozm. 18
nici: anchor
wielkość: ok. 60x100 krzyżyków

6 komentarzy:

  1. Wychzftowalas pieknego misia.
    Kuzynka bedzie zadowolona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny misiak! Rany, jak ja podziwiam ludzi, którzy haftują...:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny....Misia dla mnie możesz już zaczynać wyszywać :):):) Do końca lipca się uwiniesz :):):) hihihi

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Wam dziękuję za mile słowa :)
    Jasnobłękitna - nic straconego :) ja zaczęłam wyszywać na dobre we wrześniu po 13 latach przerwy :)
    To jest na prawdę prosta technika - raz spróbujesz i od razu załapiesz co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, Jaguś, a skąd wziąć cierpliwość do tej precyzyjnej pracy?:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń