poniedziałek, 4 stycznia 2021

Ufokowy rok - podsumowanie grudnia

 Witajcie!

Wreszcie przyszedł czas na mocno spóźnione podsumowanie grudnia. Miałam w planach zrobić je w sylwestra... ale jak się okazało ten rok nie oszczędzał mnie do ostatniego dnia - i rozłożyło mnie choróbsko.

Grudzień zdecydowanie sprzyjał przygotowaniom świątecznym i troszkę zabrakło mi czasu na przyjemności robótkowe i niewiele przybyło.

W listopadzie było - 122 598

przybyło - 6345xx

obecnie jest - 128 943 czyli 69 %

Było:


Obecnie jest tyle:





10 komentarzy:

  1. Podziwiam za te kolosy! Zdrówka Kochana... i nie daj się chorobie, jakakolwiek by ona nie była...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) dopadła mnie ospa :(
      Wszystkiego bym się mogła spodziewać, ale nie takiego zakończenia roku 😂🤔

      Usuń
  2. Sporo przybyło. widać efekty :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz już z górki, szybciej wtedy widać efekty. Dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Uwielbiam Twoje podsumowania kolosów :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie idziesz do przodu ☺. Brawo

    OdpowiedzUsuń