wtorek, 5 stycznia 2021

Czas na podsumowanie - ufokowy rok

Witajcie! 

Zebrałam się w końcu żeby podsumować rok... i muszę przyznać, że uczucia mam zdecydowanie mieszane... Ale jednego jestem pewna - cieszę się, że wreszcie dobiegł końca... i mam nadzieję, że w końcu wszystko wróci do normy, a nowy rok przyniesie zdecydowanie więcej pozytywnych sytuacji. 

Tak przedstawia się mój rok według #bestnine2020 na instagramie:




Miniony rok to dla mnie jednak przede wszystkim walka z dwoma ufokami. Pokusiłam się na zrobienie drobnego podsumowania i oto ilość krzyżyków, które zrobiłam w poszczególnych miesiącach: 

Styczeń - 7385

Luty - 8642

Marzec - 14219

Kwiecień - 9236

Maj - 11259

Czerwiec - 12927

Lipiec - 8543

Sierpień - 8021

Wrzesień - 10381

Październik - 13722

Listopad - 9908

Grudzień - 6345

Razem:  120 588

Tak było na początku roku:



tak prezentują się pod koniec roku:



W kolosie na początku roku miałam wyszyte 40 420 xx, a kończę ten rok z wynikiem 128 943,
a tym samym postawiłam 88 523 krzyżyki. 

Oprócz pracy nad urokami, to był zdecydowanie rok dziergania chust na szydełku:











Skończyłam kocyk:


powstały serwetki:




Udało mi się też przeczytać 76 książek w tym roku. :)

Mam nadzieję, że rok 2021 będzie jeszcze bardziej owocny... czego i wam i sobie serdecznie życzę :)





12 komentarzy:

  1. Zacne roczne wyniki dziergania wszelakiego i czytelniczego

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby ten rok był dla nas jeszcze lepszy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i owocny rok! Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mam wrażenie,że kiedy podziwiam dorobku innych dziewczyn to te moje wyglądają raczej skromnie

      Usuń
  4. pracowity rok,oby i ten nowy był owocny,wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale miałaś pracowity rok. Pozdrawiam i życzę podobnego w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mam nadzieję, że nowy rok będzie lepszy

      Usuń
  6. Zazdroszczę tych cudów na szydełku :) Oraz ukończenia tych pięknych czerwonych róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa 🥰🥰🥰

      Usuń