czwartek, 28 stycznia 2021

Dla kruszynki

Witajcie!

Kiedy w ostatni weekend pokazałam na swojej stronie na fb zdjęcie przygotowanych materiałów do najnowszego haftu i zadałam pytanie, ciekawa czy ktoś zgadnie cóż takiego mam w planach, okazało się, że była bardzo trudno było się domyślić. Jedna z obserwatorek była baaardzo blisko. Dlatego też wpadłam na pomysł przygotowania dla niej małego upominku, który już niedługo Wam pokażę.

A tym czasem zerknijcie na wspomniane zdjęcie:


Kiedy prezentowałam to zdjęcie myślałam też, że mam jeszcze całkiem sporo czasu na realizację tego projektu - Maleńka Pola miała się urodzić na początku lutego...
Tymczasem kruszynka postanowiła zrobić prezent z okazji dnia Babci.
Więc nie pozostało nic innego, jak tylko zakasać rękawy i ostro wziąć się do dzieła:






Zdjęcia są niestety słabej jakości bo wszystkie robione w środku nocy tylko w celu udokumentowania postępów w pracy :)
Ostatecznie obrazek prezentował się tak:













14 komentarzy:

  1. Piękna pamiątka. Haft śliczny;) Sama mam w swoim dorobku jednego misiaka, którego wyszyłam dla synka. Kontury mocno dają w kość ale warto;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak... Najbardziej nie lubię robić konturów... Zwykle schodzi mi na to sporo czasu :(

      Usuń
  2. Bardzo ładna metryczka wyszła :) misiak jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) w tym roku jeszcze kilka sztuk planuje bo wśród znajomych obrodziło w ciąże 😂

      Usuń
  3. Śliczny obrazek! Uwielbiam te misiaczki:) Piękna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te misie zawsze były urocze, idealne na taką pamiątkę. Podoba mi się ten mocno czerwony balonik. Pięknie go oprawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) w oryginale balonik był żółty ale po konsultacjach z koleżankami z pracy - pamiątka jest dla córeczki jednej z nich - zdecydowałam się na taki intensywny różowy i myślę, że fajnie wyszło

      Usuń