niedziela, 6 grudnia 2020

Listki

Witajcie!

Jak wspominałam ostatnio, oprócz pracy nad kolosem, zabrałam się za zielenie ... tym razem w wydaniu szydełkowym i tak powstawała chusta w listki:




       


Pomoc kotów skończyła się tak:


I parę ładnych dni zajęło mi rozplątywanie



       


 I tak pechowo okazało się, że zabrakło mi włóczki:


Na szczęście szybkie zamówienie na allegro i projekt udało się skończyć, a następnie dwa tygodnie czekała na zdjęcia. Niestety ciągle brakowało mi okazji żeby zrobić zdjęcia w przyzwoitym świetle.
Dzisiaj wreszcie wracając z dziećmi z zajęć na basenie uznałam, że lepszej pogody już raczej nie będzie i zrobiłam kilka zdjęć:






A po zakupach żeby skończyć ostatnie dwie chusty zostały mi takie motki i teraz szukam pomysłu i prostego wzoru, który przyjemnie będzie się robić:





16 komentarzy:

  1. Piękna chusta I ładne kolory. Ciekawe co zrobisz z pozostałych kolorów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co nie mam pomysłu :( i szukam weny :)

      Usuń
    2. A chusta wafel? Ja teraz robię i jestem zadowolona z efektu:)

      Usuń
    3. Jeszcze nigdy nie robiłam :) ale chętnie wyprbuje :)

      Usuń
  2. Przyjemne dla oka zielenie. A rudzielcowi idealnie pasuje do pyszczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo mu odpowiada miękkość włóczki :D

      Usuń
  3. Chusta w listki wyszła bardzo ładnie 😍😍😍😍
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna chusta w zieleniach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolor chusty. Myślę, że rudemu kociakowi najbardziej do twarzy w tych odcieniach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesiek uwielbia leżeć na takim miękkim posłaniu :)

      Usuń
  6. Piekna ta wloczka, no i chusta tez. Milych Swiat.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczności! Kocham zielenie, kocham ich soczystości!
    Nawet kocio poczuł się przytulnie w zielonym, jak mówią rudym zawsze do twarzy w zielonym (sama mam rude włosy he he)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego i zdrowego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego w nowym roku 2021. Chusta prześliczna, kolor idealny dla mojej koleżanki. Ja jeszcze raczkuję w robótkach szydełkowych. Moją chustę robię już pół roku, zawsze mi coś przeszkadza. Czytając Pani bloga mam nadzieję, że i mnie się uda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń