wtorek, 28 kwietnia 2020

Coś w wiosennym klimacie

Witajcie!


W końcu postanowiłam zrobić też coś dla siebie. Poprzednią chustę, którą zrobiłam dla siebie tym wzorem przekazałam na aukcję charytatywną. Postanowiłam wykorzystać jeden z cudnie kolorowych motków, które dostałam w prezencie gwiazdkowym. - Yarn Art flowers nr 257.




Pomocnicy jak zawsze na miejscu








Nie obyło się bez małej katastrofy:





I zabrakło mi włoczki na ostatnie dwa rządki:


Na szczęście szybko dokupiłam kolejny motek i tak wygląda gotowa:









20 komentarzy:

  1. Super dobrane kolory ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie spodobał mi się ten zestaw kolorystyczny więc na pewno jeszcze jedna chusta w tym zestawie powstanie :) muszę tylko wybrać wzór :)

      Usuń
  2. Piękna chusta! Mam jeszcze motek ombre i pewnie i u mnie kiedyś powstanie następny wirusek;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór cudny w swej prostocie :) ja się w nim zakochałam i wiem że jeszcze nie raz z niego skorzystam

      Usuń
  3. Piękna chusta. Kolor i wzór zachwyca mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) mnie też ten wzór zauroczył :)

      Usuń