piątek, 10 kwietnia 2020

Otulamy się kolorem

Witajcie!

Jak wam mija kwiecień? U mnie bardzo pracowicie... postanowiłam wykorzystać ten czas jak najlepiej i tym sposobem udało mi się skończyć jeden z wielkich projektów, które od dawna były na mojej liście do zrobienia...Kocyk dla synka :)
Przyznam, że miałam ogromne wyrzuty sumienia, że mój synuś musiał tak długo czekać na swój własny kocyk... ale jak to zwykle bywa "szewc bez butów chodzi" i ciągle jakieś inne projekty były pilniejsze.

Dzięki ogromnej pomocy mojej mamy udało się pozszywać wszystkie kwadraty.
Ostatecznie kocyk składa się z 285 kwadratów (15x19). Wykonany jest z cudnej włóczki - yarn art jeans.
Dodatkowo planuję podszyć spód tkaniną mimky. 



Afera zawsze wiernie pomagała:


Kocyk ma dwa okrążenia brzegowe... ale cały czas zastanawiam się czy by jeszcze nie dorobić chociaż dwóch dodatkowych rządków.
Jak myślicie? 




A tu testerzy w akcji:


16 komentarzy:

  1. O robiłabym go jeszcze z 3 razy żeby podkreślić te kwadraty 😁bardzo ładny wyszedł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) też myślę że jednak dorobię kolejne okrazenia

      Usuń
  2. Dla mnie jest idealny, piękne wesołe wiosenne kolorki:)
    Podziwiam zapał do takich dużych projektów, ja jestem zbyt niecierpliwa na takie prace .
    Pozdrawiam wiosennie:)
    Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię kilka - kilnasicie projektów na raz... Jak się znudze jednym zmieniam na inny i dzięki temu mam różnorodność :)

      Usuń
  3. Piękny kocyk! Podziwiam, bo wiem jak ciężko łączyć te wszystkie elementy.
    Tobie i Twoim bliskim życzę zdrowych i pełnych nadziei świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :)
      Dla ciebie również pięknych świąt :)

      Usuń
  4. Rewelacyjny kocyk! Cudowne, wiosenne kolory :-) podziwiam :-)
    Zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie kolorowy koc. Widać ogrom pracy. Pozdrawiam i życzę pogodnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny i niesamowity kocyk. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, śliczne kolorki 💖💖💖💖
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca, uwielbiam te kocyki, wspaniale dobrałaś kolorki, a z tym na początku zawsze mam kłopot. Śliczne dzieciaczki, pozdrawiam serdecznie i świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kocyk, fajne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń