czwartek, 6 września 2018

łapacz snów

Witajcie :)

Jakiś czas temu Małgosia na swoim blogu pytała czy ktoś zrobiłby dla niej łapacz snów więc postanowiłam zaproponować, że ja spróbuję. Od dawna chciałam spróbować swoich sił w tym temacie więc kiedy nadarzyła się okazja musiałam ją wykorzystać.
Łapacz miał być prezentem dla pewnej czterolatki, która lubi kolor fioletowy.

Oto co powstało:





Praca nad łapaczem okazała się bardzo przyjemna i już wiem, że na pewno powstaną kolejne. :)

 A taką cudowną skrzyneczkę moje maluchy dostały od Małgosi. Będzie idealnym dodatkiem do ich pokoiku, który planuję urządzić troszkę w takich morskich klimatach:






13 komentarzy:

  1. Cudny łapacz! Ja też już podchodzę do tematu od jakiegoś czasu, ale jeszcze nie zrealizowałam mojej wizji. Może wreszcie zmobilizuję się teraz i zrobię coś fajnego w jesiennych klimatach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki :) ja mam w plnach zrobić biały z granatowo - czerwonymi akcentami żeby pasował do pokoju maluchów :) ale pomysłów w głowie cała masa :)więc jest spora szansa, że niedługo cały wysyp łapaczy pojawi się na blogu :D

      Usuń
    2. A ja myślę o łapaczu w jesiennych kolorach :D

      Usuń
  2. Świetnie wyszedł :) Ciekawa jestem tego czerwono niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ten łapacz... może kiedyś dojrzeję w umiejętnościach i spróbuję zmierzyć się z tą formą :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i u Ciebie łapacz się pojawił. Pięknie się prezentuje!
    Widzę, że ta forma daje dużo możliwości do ozdabiania, przez co zawsze łapacz może być ten wyjątkowy. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i ja jeszcze dożyję chwili,że zrobię sobie łapacz.
    Oglądam u Ciebie i zwyczajnie zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszedł ten łapacz-taki nie tuzinkowy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O wow! Swietny lapacz ;) uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń