sobota, 8 września 2018

Ufokowy rok - podsumowanie sierpnia

Witajcie :)

Spieszę żeby pokazać moje sierpniowe postępy nad ufokami.
Obowiązkowo pierwsze dwa tygodnie miesiąca poświęciłam na pracę nad Świętą Rodziną. Ogromnie chciałabym skończyć ten obraz do końca roku. 
Udało mi się zrobić aż trzy strony wzoru, więc mogę uznać, że w tym miesiącu zrobiłam 300% planu :D
Tyle było:

Tyle jest obecnie:

Skończyłam też zapomnianego króliczka:


Udało mi się dodatkowo wyszyć misia na metryczkę, ale pokażę go w kolejnym poście :)

We wrześniu również planuję pierwsze dwa tygodnie poświęcić na Świętą Rodzinę, a pozostały czas na króliczki do dziecięcego pokoju... bo aż mi wstyd, że dekoracje w pokoju naszych dzieci miały być gotowe zanim Milunia przyszła na świat... a jak tak dalej pójdzie to może wyrobię się na jej roczek :D. 


24 komentarze:

  1. Idziesz jak burza! Podziwiam, bo sama mam straszne tyły z Aniołem Stróżem dla wnusia. Święta Rodzina będzie przepięknym obrazem.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za takie miłe słowa :) mam ogromny sentyment do tego wzoru. Wybraliśmy go razem z mężem żeby ozdobił nasz dom (który mam nadzieję, niedługo zaczniemy budować)

      Usuń
  2. Ale masz tempo kobieto! Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite postępy! Naprawdę nie wiem co jeszcze napisać, bo jak zobaczyłam postępy w Świętej Rodzinie, to mi szczęka opadła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) dużą motywacją są nasze weekendowe spotkania na fb :) dzięki nim staram się iść z pracą do przodu, żeby mieć co pokazać :)

      Usuń
  4. Oj pięknie poszedł do przodu 😀. Wielkie gratulacje. kroliczek uroczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja droga postęp w obrazie jest imponujący, a do tego znalazłaś jeszcze czas na dodatkowy hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) planów sporo więc muszę pędzić z robótką i żeby się ze wszystkim wyrobić :)

      Usuń
  6. Ooo Jacie Jagna poszłaś jak torpeda. Kawał dobrej roboty !!!!!!! Tempo odlotowe
    I jeszcze słodki miś, No słodziak

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny obraz powstaje. Rzeczywiście masz turbo igiełkę w palcach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się nakręciłam żeby ten obraz skończyć :)

      Usuń
  8. Pięknie praca gna do przodu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) marzy mi się finał do końca roku :)

      Usuń
  9. Super postęp! Pewnie też fajnie się wyszywało jak powoli pokazywała się piękna twarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) im więcej widać tym bardziej zależy mi na tym żeby skończyć ten obraz :)

      Usuń
  10. Uroczy króliczek. Święta Rodzina coraz cudniejsza, życzę wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) przyda się bo do końca jeszcze trochę pracy...

      Usuń