piątek, 26 kwietnia 2019

Wielkanocne dekoracje

Witajcie :)
Choć już po Świętach chciałabym pokazać Wam moje tegoroczne robótki i dekoracje.
Wzór jajek tak mnie zauroczył, że postanowiłam zrobić kilka obrazków i obdarować najbliższych.



 Dla teściowej:

Dla siostry męża:


dla mojej mamy:


Dla Marzeny:


Miałam też w planach zrobić dla siebie... zielone, żółte i różowe, ale jak to zwykle bywa - zabrakło mi czasu.
 Mam nadzieję, że może w przyszłym roku mi się uda. 

I musze się jeszcze pochwalić przepięknym prezentem imieninowym, który zrobiła dla mnie moja mama - wiosenna serweta:

Co roku robi też dla mnie piękne szydełkowe pisani:






I te, które dostałam w tym roku:



31 komentarzy:

  1. Mama zrobiła ci wspaniały prezent- te kolory, wzory... Twoje haftowane pisanki są super.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te szydełkowe jajka obłędne! Mama piękny prezent Ci dała :-)
    Śliczne dekoracje zrobiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jajka! U Ciebie jak w powiedzeniu - szewc bez butów ;)
    Serweta Mamy - CUDO!
    Pozdrawiam poświątecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak zawsze... Dla siebie robię na końcu :)

      Usuń
  4. Haftowane pisanki są przepiękne! Zresztą szydełkowe koszulki równie piękne. Serweta widać że robiona z sercem.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szydełkowe pisanki są piękne. Czy posiadasz na nie jakiś wzór i możesz się nim podzielić? Szukałam , ale przed tą Wielkanocą nie zdążyłam, byłyby na przyszły rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapytam mamę czy korzystała z jakiś wzorków :)

      Usuń
    2. Mama część wymyśliła sama, a część z gazet:
      Szydełkowanie nr1 / 2011
      Szydełkowanie 1/2016
      Diana Robótki 1/ 2011
      Diana Robótki 1/2016
      Wielkanoc 1/2016

      Usuń
  6. Wybacz, ale tym razem mama zgarnia wszystko. Zrobiła piękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) spod jej zdolnych palcy wychodzą prawd, iwe cudeńka :)

      Usuń
  7. Piękne hafciki. Serweta śliczna, no i te szydełkowe pisanki pięknie ozdabiają.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się pięknie obdarowałyście, wspaniale prezenty! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że u Was dzierganie to rodzinne jest:) Śliczne są prace Twojej mamy. Haftowane jajka również bardzo mi się podobają. Miłe upominki dla bliskich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem bardzo ciekawa czy któreś z moich dzieci będzie zainteresowane żeby kontynuować rodzinne tradycje :)

      Usuń
  11. Haftowane pisanki cudne i delikatne, a szydełkowe koszulki też piękne:)
    Pozdrawiam serdecznie:) A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mama to ma talent - widać, po kim go odziedziczyłaś ;) Prezenty super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) toi od niej zaraziłam się miłością do rękodzieła :)

      Usuń
  13. Mama wyczarowała dla ciebie piękną, wiosenną serwetkę :)
    Świetny kolorek i bardzo ładny wzór. Gratulacje dla zdolnej mamy ^_^
    Twoje haftowane jajeczka też są piękne. Trzymam kciuki aby na przyszły rok udało się zrobić te, które zaplanowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję bo oczami wyobraźni już widzę te dekoracje :)

      Usuń