poniedziałek, 25 marca 2019

Zazieleniło się... czyli kolos po raz 6

Witajcie :)
Mam nadzieję, że nie zanudzę Was całkowicie moim kolosem... ale wpadam dzisiaj na szybko pochwalić się faktem, że udało mi się osiągnąć już 20% projektu.
A wszystko to za sprawą kilku dni, w których mogłam sobie pozwolić na dłuższy relaks przy wyszywaniu. Tym sposobem przybyło mi aż 4208 xx i na chwilę obecną mam 39120 z 187500. 

Tak było ostatnio:








Obecnie:

A najbliższy tydzień planuję spędzić z fraktalem, żeby mieć co pokazać w kolejnej odsłonie zabawy u Ani.

29 komentarzy:

  1. Pięknie przybyło i tak wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam, że tak przyjemnie się te zielenie wyszywało, że nawet się nie zorientowałam kiedy ąz tyle przybyło :D

      Usuń
  2. Podziwiam tempo. Super wygląda.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet kotełek dumny z Twoich postepów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała trójka na zmianę dzielnie mi towarzyszyła przy nocnym wyszywaniu :)

      Usuń
  4. Ale dużo przybyło!
    Obyś miała więcej takich dni na relaks...
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od maja na przyjemności zostaną mi tylko weekendy więc korzystam teraz ile się tylko da..

      Usuń
  5. Pięknie przybywa. Aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) zauroczyła mnie od pierwszego wejrzenia i po prostu musiałam się w końcu za niego zabrać :)

      Usuń
  7. już zacieram oczy by podziwiać dalsze postępy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już się nie mogę doczekać kolejnych postępów ale ten tydzień poświęce na fraktala... A jeszcze trzebaby pomyśleć o przygotowaniach do Wielkanocy :)

      Usuń
  8. Niesamowite tempo, postępy bardzo widoczne! Oby takie chwile relaksu zdarzały się często :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozkoszuje się takimi momentami bo wiem, że już wkrótce będzie ich niewiele

      Usuń
  9. no, 20% to już nie w kij dmuchał, ja zawsze tak sobie mówię po pierwszym dniu pracy w nowym tygodniu :))))) widać spory postęp, aż chce się kontynuować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i takie podejście mi się podoba :) będę praktykować od maja u siebie w pracy:)

      Usuń
  10. Tempo wyszywania masz kosmiczne. Pięknie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ambitna praca, ale i wykonanie widzę mistrzowskie. :) Efekt końcowy z pewnością będzie spektakularnie piękny. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie już to pisałam, ale napiszę jeszcze raz: podziwiam Cię za te kolosy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Idzie wiosna - niech się zieleni!

    OdpowiedzUsuń