piątek, 25 maja 2018

Somebunny to love z bukietem


Witajcie :)

Mam nadzieję w najbliższych dniach oprawić motyle i pokazać je już wiszące na ścianie :)

Póki co dało mi się w ostatnim tygodniu zrealizować kolejny punkt z majowej listy planów :) a tym sposobem na maj zostanie mi już "tylko" kolejna strona obrazu Świętej Rodziny. Kilka dni jeszcze jest więc może się uda.
A tym czasem kolejny, tym razem czwarty już, króliczek z cudnej serii Somebunny to love zrobiony i teraz będzie czekał z pozostałymi na oprawę i dekorację pokoju dziecięcego.

W planach mam jeszcze dwa króliczki - jeden z niebieskich śpioszkach i drugi z bukietem oraz metryczkę dla Miluni. Tym haftom planuję poświęcić mój czas w czerwcu :)

Dane techniczne:
Kanwa rozmiar 16
wielkość: 70x99
3377 krzyżyków i 593 półkrzyżyki
mulina DMC i Anchor
Ilość kolorów: 19

Gotowy:



Etapy pracy:











15 komentarzy:

  1. :) Misiek jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te króliczki są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny hafcik,staranny i taki dopracowany

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są te króliczki i do tego Twoje piękne wykonanie, normalnie wow :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodki hafcik, choć przyznam się, że kiedyś bardzo dawno temu te królisie mnie nie pociągały...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności i bardzo pracochłonny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech, nie mam dla kogo haftować takich wzorków. A one są takie słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Króliczek jak cukiereczek. Sama słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aleeez on Cuuudny !!! :)) Bedzie Niesamowicie w pokoju dzieciecym ojj bedzie :)) Aaa ja o Tobie tak dzisiaj myslalam patrzac na moje drzewko Cuudne :))) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń