czwartek, 17 maja 2018

Motyl letni

Witajcie :)
Udało mi się zrealizować kolejny punkt z majowej listy planów. Skończyłam ostatniego motyla do kolekcji i teraz już tylko oprawa i będę mogła ozdobić nimi ścianę w korytarzu. Oczywiście pochwalę się efektem końcowym i zaprezentuję całą kolekcję. 
I wiem już, że na tych motywach się nie skończy bo są bardzo wdzięcznym tematem do wyszywania i już oczywiście wypatrzyłam sobie kolejne wzorki, które będą czekać w kolejce :)

Gotowy motyl:


Etapy pracy: 




Dane techniczne:
Wielkość: 80x73
2666 krzyżyków
Mulina: Dmc i Anchor
Kolory: 8
Kanwa: rozmiar 16



33 komentarze:

  1. Cudny motylek albo jak mówiła moja siostrzenica totylek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są te słówka, które tworzą dzieci kiedy uczą się mówić :) u nas synek na przykład na odkurzacz mówi okusz :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny motylek.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale gafa! przegapilam niebieskiego... piekne sa wszystkie! :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi :) niebieskiego haftowałam jeszcze na sam koniec zeszłego roku :)

      Usuń
  6. O cudeńko przycupnie na Twojej ścianie :-) Czekam na pokaz całej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już się nie mogę doczekać ale przede mną jeszcze wyprawa do Ikei po ramki :)

      Usuń
  7. Przepiękny, z przyjemnością oglądałam Twoje postępy na Instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam robię taki dziennik postępów w pracy :)

      Usuń
  8. Piękny 💞💞💞💞
    Mam pytanie odnośnie muliny .nie haftuje zbyt dużo ale do tej pory używałam muliny Ariadna i do haftowania na dwie nitki którą muline by mi Pani poleciła
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie wolę Dmc, ale mam też spory zapas muliny firmy anchor i staram się wykorzystywać ja przy mniejszych projektach :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. wow! zapiera dech ;-) pokazesz zdjęcia z korytarza? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentuje! będzie ładną ozdobą w korytarzu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobały mi się od początku. Ale widzę, że z bliska są jeszcze ładniejsze niż mogłam przypuszczać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczniutki :) No to teraz czekam na pokaz w oprawie - będzie cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń