sobota, 14 października 2017

J jak...

Witajcie :)

Ostatnio mam wrażenie, że ciągle brakuje mi czasu i chciałabym wszystko zrobić od razu i jak najszybciej... myślę, że to perspektywa umykających tygodni i czekającej nas  już niedługo rodzinnej rewolucji tak na mnie wpływa. Stwierdziłam ostatnio, że najwyższa pora zabrać się za przygotowania do świąt żeby nie zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę. Powoli robię listę prezentów dla całej rodziny, ale nie obeszło się też beż dekoracji...
Postanowiłam wzbogacić w tym roku nieco ozdoby choinkowe i tworzę dzwoneczki i gwiazdki na naszą choinkę... ale nie byłabym też sobą gdybym nie szykowała czegoś w prezencie :) I tym sposobem szydełkuję granatowe, białe i czerwone ozdoby. A oprócz tego zabrałam się za monogramy, które również powędrują jako prezenty :)

Mój warsztat pracy:



Praca nad mongramem:





Skończone J:

A teraz pracuję nad M :)

A jak tam u Was? przygotowania do świąt już rozpoczęte? Czy to jeszcze za wcześnie? :)

32 komentarze:

  1. Pięknie się zapowiada ☺. Też zawsze wcześniej zaczynam. Kartki mam prawie gotowe ☺ a szydelkowych ozdób starszy chyba z zeszlych lat , chyba że. .........😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kartki mam w planach zrobić na początku listopada :)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za robienie prezentów. Ja powoli planuję zakupy na święta. Później mogę nie zdążyć. Już zastanawiam się nad prezentami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię mieć wszystko zapiera na ostatni guzik... żeby nie stresować się na kilka dni przed świętami :)

      Usuń
  3. O jakie ładne J! Ja jeszcze nie zaczęłam świątecznego szydełkowania. Narazie tworzę wirusa i mam zamiar zabrać się za rumianki na wietrze. Już tworzysz listę prezentów? Szybko... może faktycznie też powinnam już pomyśleć... tym bardziej, że mój syn ma urodziny w Wigilię i zawsze mamy problem co mu podarować, czy dwa prezenty, czy jeden duży. Pozdrawiam cieplutko i życzę owocnego szydełkowania! Czekam na gotowe ozdoby już wiszące na choince!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam że tworzenie list i działanie zgodnie z planem znacznie ułatwia mi życie :)

      Usuń
  4. ja też już pracuję nad świętami,twoje prezenty będą bardzo udane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) mam nadzieje, ze przypadną do gustu obdarowanym

      Usuń
  5. Dzieje się u Ciebie robótkowo, oj dzieje :) Zapowiada się super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) chcę zrealizować jak najwięcej planów do końca roku :)

      Usuń
  6. Cuuudowne prace :))) Ojj tak czas ucieka niesamowicie ,ale na szczescie jeszcze,nadal mamy pazdziernik :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt to dobrze rozplanowac czas :) i wierzę, ze uda się wszystko ogarnąć :)

      Usuń
  7. Bardzo podobają mi się szydełkowe ozdoby choinkowe. Ja o świętach nie myślę, bo mam tyle roboty na "wczoraj ".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie najlepiej najpierw uporać się z zaleglosciami :) żeby wyjść na "czysto":)

      Usuń
  8. Nice! Piekne ozdoby ;) monogramy sa cudne - znaczy jeden jest drugi na pewno bedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice! Piekne ozdoby ;) monogramy sa cudne - znaczy jeden jest drugi na pewno bedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł, by już zacząć przygotowania prezentowe. Święta nas nie zaskoczą.Pozdrawiam z promyczkami jesiennego słonka:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Może w tym roku mi się uda i nie będę panikowac na kilka dni przed świętami jak to miało miejsce w ostatnich latach

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się dzieje u Ciebie i to na tylu frontach. Super!
    ps. ja po drodze mam urodziny trójki maluchów, mikołajki dwójki, a dopiero później święta. Coś tam tworzę pomalutku dla nich wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podziwiam :) i z przyjemnością będę podglądać kolejne piękne prace :)

      Usuń
  13. Pięknie się zapowiada :) Też już działam w tym kierunku ;)Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metodą małych kroczków... codziennie coś zrobię i do świąt się wyrobię:)

      Usuń
  14. grunt to dobra organizacja, widać że masz to dobrze opanowane skoro już do Świąt się przygotowujesz :))) piękne monogramy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że już rozpoczęłaś przygotowania na święta będziesz mieć już spokój :).

    Ja cały rok haftowałam sobie bombki i robiłam kartki więc też na spokojnie :).
    Myślę, że zrobię jeszcze bileciki do prezentów i witraże papierowe na okna :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace:). U mnie święta jeszcze w proszku:(. Pozdrawiam jesiennie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze troszkę czasu masz więc na pewno zdążysz :)

      Usuń
  17. Fajnie, że już pomyślałaś o świątecznych prezentach:)
    Ja haftuję zawieszki na choinkę - tak dla oderwania się od rzeczywistości. Więcej nie planuję, bo ... ten rok jest bardzo trudny dla nas i przed Świętami jeszcze dużo przeszkód mamy do pokonania.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to trzymam kciuki żeby wszystko dobrze się poukładało :)
      u nas na szczescie wszystko zaczyna sie dobrze układać :)

      Usuń
  18. Fajny pomysł z tymi monogramami:)

    OdpowiedzUsuń