środa, 23 sierpnia 2017

wyzwanie sierpniowe - margaretka

Witajcie :)

Bardzo dziękuję za wszystkie słowa wsparcia i doping przy wyszywaniu zakładki :) staram sie ostatnio poświęcać na nią każdy wieczór :) 
W ciągu dnia niestety nie mam jakiejkolwiek szansy na postawienie choćby kilku krzyżyków bo moje małe tornado skutecznie organizuje mi czas. 
Wczoraj wieczorem wreszcie udało mi się też zrobić maleńki hafcik na kolejne kwiatowe wyzwanie u Kasi



Ten maluszek powędruje pewnie na karteczkę :)


17 komentarzy:

  1. Malutki ale uroczy wzorek :).

    OdpowiedzUsuń
  2. O jacie kręcę! Jak mnie dawno u Ciebie nie bylo! A tu tyle pięknych prac pokazałaś! Piękna ta zakładka! Trzymam kciuki za xxx :) margaretka jest cudowna :) pozdrowienia dla Piotrusia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze kwiatuszki , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :) bardzo lubię wzorki z wiankami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne maleństwo!
    Pozdrawiam serdecznie, Jagno :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny, letni wianuszek...aż miło popatrzeć :)
    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. o jeju:))rzeczywiście maleństwo:))ale jakie słodkie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. 24 year-old Project Manager Adella Pullin, hailing from Port Hawkesbury enjoys watching movies like Colonel Redl (Oberst Redl) and Running. Took a trip to Historic Area of Willemstad and drives a Duesenberg SJ Speedster "Mormon Meteor". ma dobry punkt

    OdpowiedzUsuń