wtorek, 27 czerwca 2017

wyzwanie czerwcowe - goździk


Na początku bardzo Wam dziękuję za wszystkie głosy i porady dotyczące dynamika :) utwierdziłyście mnie w przekonaniu żeby dołożyć jeszcze kilka okrążeń dookoła. :)
W tym miesiacu udało mi się zrealizować zadania w kwiatowym wyzwaniu choć przyznam, że nie było łatwo :). 
Obrazek wykanczałam dzisiaj rano w trakcie porannej drzemki Piotrusia. Nie mam jeszcze pomysłu na wykorzystanie tego maluszka... może powstanie kartka albo wsadzę go w ramkę. 



Wybrałam też projekt, który zrobię jako prezent na 30 urodziny mojego Męża :)
Ponieważ jest, podobnie jak ja, absolutnym i nieuleczalnym molem książkowym... idealna wydała mi się zakładka.
Wzór wybrał sobie sam :)
66 kolorów, 75x 200xxx
Mam czas do 23.10 :)
Trzymajcie kciuki żeby mi się udało :)







Zaktualizowałam też moją robórkową listę życzeń:

Zrobione:
1. Dywan do sypialni - czeka już tylko na prezentację na blogu
2. Prezenty na "podaj dalej"
3. Drobiazgi na kartki wielkanocne
4. Serwetka dla mamy
5. Prezent ślubny dla Pati i Tomka
6. Papużki - Sal u Zimnej
7. Metryczka dla Piotrusia
8. Dywan do łazienki

W trakcie pracy:
1. Koszyki dla kotów -1/3
2. Kwiatowe zakładki - 8/26
3. Święta rodzina - prawie 14 stron z 36
4. Zabawa "kwiatowy rok" - 5/12,
5. Koszyki do łazienki
6. Chusta dla mnie - 3/4 zrobione
7. Jesienne drzewko - już prawie połowa zrobiona
8. Biały kwiatek - na tamborku
9. Prezent dla Matiego 
10. Bieżnik dla Marzeny - rozpoczęty 


Do zrobienia:
1 Kosze na zabawki Piotrusia - żółty i zielony
2. zimowe drzewko
3. Lumina
4. Obrazek dla Piotrusia - Somebunny to love nr1
5. Obrazek dla Piotrusia - Somebunny to love nr2
6. Miarka wzrostu dla Piotrusia
7. Koc dla Piotrusia
8.  Podkładki pod talerze
9. Podkładki pod kubki
10. Drobiazgi na kartki świąteczne - Boże Narodzenie
11.  Szydełkowe śnieżynki
12.  Duże sówki - dokończyć
13. Małe sówki - dokończyć
14. Oswoić maszynę do szycia 
15. Kolczyki sutasz
16. Motyle - 4 pory roku
17.Drzewko z sercami 
18. Napis "Home sweet home" dla was
19. Prezent na nowy dom dla Pati i Tomka

28 komentarzy:

  1. Uroczy kwiatuszek! Ciekawy wzór wybrałaś na zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzìęki :) trochę mam obawy czy poradzę sobie na takiej drobnej kanwie

      Usuń
  2. Goździki są urocze. Wzór na zakładkę mega mi się podoba, tylko dla mnie chyba jednak za duży na zakładkę samą w sobie. Niecierpliwie czekam na zdjęcia gotowej wyszywanki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście zakładka będzie spora - na długość prawie 20 cm. Próbowałam zacząć wyszywanie na kanwie rozmiar 50... Ale to nie na moje biedne oczy i ostatecznie zdecydowałam się na kanwę w rozmiarze 27... I tak jest ciężko... Ale z pomocą lupy jakoś daję radę

      Usuń
  3. Imponujące przedsięwzięcia. Po kolei: Bardzo wdzięczny kwiatek, śliczna zakładka- ( tyle kolorów !!!!!!!!!!!!!!) wow! I te listy...... Podziwiam. Bardzo doceniam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lista jest dla mnie taką podpowiedzia :) bo niestety mam milion pomysłów na minutę :) Ale jak ich nie zapiszę to równie szybko uciekają... to co się uda zrealizuję w tym roku... A co się nie uda... będzie na kolejny rok :)

      Usuń
  4. Piękny goździk. Może to wyzwanie odczaruje te śliczne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że wyjątkowo trudno mi się wyszywało ten wzorek :) I nie wiem czy jeszcze kiedyś skuszę się na wyszycie takiego kwiatka :)

      Usuń
  5. Goździk bardzo uroczy :)
    A zakładka bardzo piękna i pracochłonna, trzymam kciuki za postępy w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) mam nadzieję, że powolutku coś będzie przybywać i wyrobię się na urodziny męża

      Usuń
  6. Bardzo ładny goździk idealny na karteczkę. Będziesz miała dużo pracy przy zakładce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Goździk pierwsza klasa (uwielbiam goździki, choć kojarzą się raczej średnio). No i trzymam kciuki za robótkę prezentową :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny goździk, a projekt zakładki zapowiada się bardzo ciekawie. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny obrazek :) Trzymam kciuki za zrobienie zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny kwiatuszek :)) A zakladka bedzie Cuuudna :))) Trzymam kciuki za dalsze prace ,aby udalo Ci sie zrobic :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ale długa lista,powodzenia w realizacji

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow dziewczyno idziesz jak burza! Kiedy masz czas na czytanie książek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po nocach :) chociaż zdarza mi się zasnąć z książką w ręku :)

      Usuń
  13. Obszerna ta lista, powodzenia w realizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy goździk i bardzo ambitne plany, trzymam kciuki za ich realizację :)

    OdpowiedzUsuń