sobota, 10 czerwca 2017

Święta Rodzina - po raz 7

Witajcie :)

Nie wiem jak u Was... ale u mnie ktoś zabrał maj... był sobie, był i nagle przyszedł czerwiec... a ja kompletnie nie wiem gdzie uciekł mi cały ten czas.
Weny było mało i niewiele posunęłam się do przodu w robótkach... cały czas pracuję nad prezentem ślubnym dla kuzynki, który musi być gotowy juz na przyszłą sobotę... a ostatnio ciężko wygospodarować nawet chwilkę bo synek jest ogromnie aktywny - stawia pierwsze kroki, zaczyna mówić... i wszędzie go pełno więc nawet na chwilkę nie można go spuścić z oka.

W ramach przerwy od ślubnego wzorku spędziłam kilka wieczorów na Świętą Rodziną... postępy niewielkie... ale w tym projekcie cieszy mnie każdy przybywający krzyżyk.










20 komentarzy:

  1. Świetny blog, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to samo, jakiś złodziej czasu grasuje😉 piękna praca z każdym kolejnym xxx będzie się haftować szybciej 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację - w dużych haftach cieszy każdy postawiony krzyżyk:)
    Piękny wzór sobie wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy krzyżyk przybliża do końca. Mój maluch ząbkuje i prawie cały dzień spędza u mnie na rękach i też brakuje mi czasu na xxx. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, to będzie wspaniały obraz! Cudny jest ten wzór i hat pięknie wychodzi! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. już podziwiam od dawna twoje postępy,super sprawa,będzie wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  7. Tobie też ktoś podwędził maj? To już chyba zorganizowana szajka ;)))
    Najważniejsze, że haftu przybywa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze, że krzyżyków przybywa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Juuz za chwilke bedzie buzienka :)))) Cuuudownie sie zapowiada :)) i ojj tak czas ucieka , nie wiem kiedy ,dokad tak pedzi. Nieesamowite ,ze Twoj maluszek juz uczy sie chodzic :))) Pozdrawiam Cie ciepluko :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dużo już wyszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow sporo juz masz :) świetnie Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie przybywa Twojego haftu ;) to cudowny (i niestety jednak meczący) czas kiedy maluch zaczyna podróżować we wszystkie zakamarki ;) jest jednak coś niesamowitego w tej szczerej i czystej ciekawości świata :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny obraz haftujesz. Najważniejsze, że coś przybywa :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ważne, że krzyżyki przybywają :) Św. Rodzina rośnie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za chwilę będzie widać całą buźkę. Hafcik pięknie rośnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ważne by się nie poddawać i powoli będzie obraz rósł. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam czy mogła bym prosić o wyslanie na meila wzoru do wyszycia tego obrazu?
    Z gory dziękuję
    ociepkaagnieszka3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli to nie problem również proszę o wzór haftu.
    justyna_700@wp.pl
    Pozdrawiam i z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam, ja również proszę o ten cudowny wzór morrenka@wp.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń