środa, 5 kwietnia 2017

Sal u Zimnej -1 i 2 ;)


Zapisałam się na zabawę u Zimnej :)

Po prostu nie mogłam się oprzeć pokusie bo wzorek jest absolutnie przeuroczy ;) Znacie to uczucie? 
Jeszcze kompletnie nie wiem jak go wykorzystam... ale z przyjemnością się za niego zabrałam.
Tym bardziej, że nie muszę kupować do tego projektu żadnych nici... bo wykorzystam to co zachomikowałam przez lata :) Muliny dobieramy same więc jestem też ogromnie ciekawa oryginalnej kolorystki. 
Pierwsze postępy miały być już w zeszłą środę... ale niestety doba ostatnio jest jakby nieco za krótka.
Staram się korzystać z pięknej pogody i spędzać z Pietrkiem jak najwięcej czasu na spacerach.
Naszym ulubionym miejscem jest Poznańskie Nowe Zoo. Mamy swoje ulubione zwierzątka, które musimy obowiązkowo odwiedzić przy każdej wizycie. :)

Zdjęcia papużek:







A oto kilka zdjeć z różnych naszych wypadów:












20 komentarzy:

  1. Brałam kiedyś udział w podobnym salu z papużkami :) te też są ekstra! Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wycieczka:-) Papużki urocze:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne są te papużki :) Fajnie sobie spacerujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te papużki i wcale się nie dziwię, że nie mogłaś się im oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładniutki hafcik :)
    Wycieczka widać, że bardzo udana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ladnie przybywa :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne stadko bedzie a zoo jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te papużki. Widzę, że korzystacie z pięknej pogody ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne papużki jak i zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne papużki!
    I wspaniale korzystacie z pięknej wiosny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie!Muszę też wkrótce zajrzeć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie!Muszę też wkrótce zajrzeć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne są te papużki :).

    Też by mi się podobało w tym zoo :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne papużki, można do nich wykorzystać końcówki mulin :) Wycieczka jak widać udana, również lubię zwiedzać zoo, zwierzęta zawsze zaskakują

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny ten wzór :)pozdrowienia dla Piotrusia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze egzotyczne ptaki wyhaftowałaś! Są takie nastrojowe. Super zdjęcia pokazałaś z zoo. Serdeczności ślę:))

    OdpowiedzUsuń