piątek, 21 kwietnia 2017

Po raz pierwszy


Witajcie :) 
Kiedy zastanawiałam się nad prezentami wielkanocnymi miałam ogromny problem z pomysłem na upominek dla mojej mamy. Ona najbardziej lubi prezenty z pomysłem i bardzo się cieszy z każdego ręcznie robionego. Myślę, że ona najlepiej docenia trud włożony w przygotowanie takiego drobiazgu bo sama od lat szydełkuje i wie ile wymaga to pracy i skupienia. 
Początkowo myślałam o kolejnym obrazku... ale ponieważ powoli kończy się miejsce i zaczyna jej brakować ścian... postanowiłam wykorzystać haft w trochę inny sposób... i zdecydowałam się zrobić serwetkę. Był to mój debiut w tym temacie :) choć materiał czekał od kilku lat w zachomikowanych zapasach. Wyszywało się tak przyjemnie, że na pewno powstanie jeszcze nie jedna taka praca.
Jedynym minusem jest grubość kanwy w serwetce  - na moje oko rozmiar 14... a ponieważ ja ogromnie nie lubię prześwitów więc wyszywałam pełną nitką.

Gotowa serwetka niestety jeszcze przed prasowaniem




Kilka zbliżeń: 








23 komentarze:

  1. No i super, że wykorzystałaś tak haft :) Piękny prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fainy pomysł.Mama z pewnością zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł z tą serwetką - hafcik prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wiosenna serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna,urocza jest ta serwetka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezent, piękna serweta! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna tulipanowa serweta! Mama z pewnością doceni taki piękny ręcznie robiony prezent!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna serwetka:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny wzór jak i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mama wie co piękne;) Piękna serwetka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mama na pewno była zachwycona, bo serwetka wyszła Ci super :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna serwetka! Kiedyś miałam ten wzór w rękach i chęci miałam do haftowania, ale coś nie wyszło, wzór przepadł i serwetki nie ma. Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne cieniowanie! Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń