niedziela, 12 maja 2013

obrus - postepy w pracy

Witam wszystkich pod długiej przerwie :)

Jeśli ktoś miałby trochę wolnego czasu na zbyciu to ja chętnie kupie... tak ze trzy dodatkowe godziny do każdego dnia :)
Czasu mi niestety brakuje okropnie... pomysły przychodzą jeden po drugim, inspiracje atakują mnie nieustannie... a ja dzielę moje dni między pracę, robienie prawa jazdy i szydełkowanie obrusa.
W końcu udało mi się zrobić zdjęcie postępów w pracy... przez długi weekend sporo kwadratów przybyło, choć nie tak dużo jak planowałam. A w sobotę było 72( stan na zdjęciu), a dzisiaj już 82. Dodatkowo okazało się, że wystarczy 9 rzędów po 13 kwadratów żeby osiągnąć zaplanowaną wielkość. Więc całość zamiast 133 będzie miała 117. I tym sposobem do końca zostało mi tylko 35 kwadratów, obramowanie i frędzle.
I znowu im więcej przybywa tym bardziej mi się podoba...
Z resztą sami zobaczcie:



I jeszcze chciałam serdecznie podziękować za cudowny prezencik, który dostałam w ramach zabawy "podaj dalej" od Kgosi
Takie oto śliczności:

33 komentarze:

  1. Piękny obrusik:)i prezenciki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale będziesz miała cudo:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrusik zapowiada się cudny! Śliczne prezenty!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, ale będzie piękny obrus ..! ileż to pracy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem sama co bardziej podziwiam? Piękno obrusa, czy cierpliwość w jego tworzeniu.
    Oczywiście,że jedno i drugie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak Cię podziwiam. Dla mnie to koszmar - robienie tych samych elementów w takich ilościach... Obrus wygląda już cudnie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał śliczny będzie , podziwiam cie zawsze za tak duże projekty..

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńko tworzysz:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  9. Obrus będzie śliczny, no i miła niespodzianka, że trochę mniej kwadracików trzeba:)
    A co do czasu to w tym tygodniu sama nie będę miała go za wiele ale w przyszłym to tak po godzince dziennie mogę Ci podrzucić:)Może jeszcze ktoś i uzbiera się te 3 godziny:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam i cierpliwość i wykonanie,to będzie arcydzieło♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochanie, chętnie oddałabym Ci trochę czasu za darmo ale też mi go brakuje. Doba zrobiła się za krótka. Cudowny obrus, za mną też chodzi obrus ale taki tylko dla mnie , bo to co zrobię ciągle mi ktoś zabiera i jak szewc bez butów chodzi tak ja nie mam obrusa na specjalne okazje. Prezencik uroczy . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z nadmiarem pomysłów i totalnym brakiem czasu na ich realizację mam tak samo :) Obrus będzie przepiękny, uwielbiam właśnie takie z małych elementów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogę Ci odstąpić trochę czasu:)
    Obrus będzie fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  14. obrusik śliczny :) a na czas to i ja się piszę ,bo chociaż nie pracuję wciąż mam go za mało :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny będzie - wow ;)
    Kgosia cudny prezencik Ci
    wysłała - Grattuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Obrusik zapowiada się bardzo ciekawie =) A prezenciki które otrzymałaś są super - najładniejsza jest karteczka =P =)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj jak dobrze Cię wszystkie rozumiemy!!! co z tym czasem jest nie tak???? ja wiem.... kiedyś kobiety "prowadziły" dom i miały go więcej, teraz prowadzą i pracują ;-(

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny będzie ,ja robiłam podejście do tych kwadratów ,ale kurcze,coś mi nie wychodziło ich łączenie :( i oczywiście odpuściłam sobie :( teraz robie z innych :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze Ciebie podziwiam za te hektary, które dziergasz. W dodatku z łączonych elementów!
    Pięknie!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Powstaje piękne dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kwadraciki pięknie się charmonizują,będzie cudny obrus.

    OdpowiedzUsuń
  22. I co ja mam z Tobą zrobić.Znowu twór, który przypadł mi do gustu, szczerzę zęby ( i szydełko) na ten wzór.Jednak nie dam się,nie rozpoczne nowego dzieła.Kończę swoją firwankę:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurczę, pracochłonne dzieło, ale gdy sobie fotkę powiększyłam, to oniemiałam z zachwytu, więc działaj dalej!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakież to piękne będzie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo piękny zapowiada się obrus no i przy takim tempie na pewno nie długo będzie skończony

    OdpowiedzUsuń
  26. Będzie fantastyczny obrus !

    OdpowiedzUsuń
  27. Marze o takim obrusie i chyba trzeba zakasać rekawy i marzenia przerodzić w czyn. Za obrus okrągły z poprzedniego wpisu chylę czoła

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę, że szalejesz :) Zapowiada się kolejne potężne, ale zarazem delikatne cudo. Podziwiam wciąż i wciąż...

    OdpowiedzUsuń
  29. Bądzie piękny!
    Ja też ostro nad swoim pracuję ale jeszcze masa pracy przed nami.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Olbrzymie postepy - podziwiam za wytrwałość. Oj mi też przydałby się dodatkowy czas, ale jak na razie gdzieś on mi ucieka :(

    OdpowiedzUsuń