niedziela, 29 sierpnia 2010

Zestaw do relaksu

Bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie mile słowa pod ostatnim postem - Tulipanki bardzo się Babci podobały. Od razu po rozpakowaniu prezentu zaczęła szukać odpowiedniego miejsca w salonie żeby je powiesić :)

A teraz trosze moich ostatnich prac z decoupagu.
Nudzi mnie już troszeczkę powtarzanie swoich prac i robienie ich w kilku egzemplarzach, ale nie mogłam odmówić.
Znajoma mamy przeglądała galerię moich prac i spodobał jej się zestaw: świecznik i zakładka do książki. Poprosiła mnie o zrobienie takiego samego. Na szczęście zwykle kupuje po kilka serwetek z tym samym motywem - właśnie na takie okoliczności. :)
Zestaw wygląda tak:

5 komentarzy:

  1. Mnie się też bardzo podoba:-)
    Lubie te kolorystkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy B&W zestaw.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne. Świeczniki już mam upatrzone w 4 różnych rozmiarach :)
    Zapraszam do mnie na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm...piękny świecznik... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zestaw jest przecudny... nic dziwnego że masz kolejne zamówienia ;o).
    Coraz bardziej podobają mi się pracę tego typu .... może kiedys odwarzę sie spróbować czegos nowego oprocz moich ukochanych XXX
    Pozdrawiam
    Agnieszka
    koralunia@onet.pl

    OdpowiedzUsuń