niedziela, 8 sierpnia 2010

Fioletowa serweteczka

Na początku chciałam najserdeczniej podziękować za wszystkie komentarze - tyle ciepłych słów bardzo mnie wzruszyło :* Ogromnie się cieszę, że mój hafcik się podoba. :)

Ostatnio zajęłam się intensywnie haftem krzyżykowym, ale i na szydełko znalazłam troszkę czasu. Zrobiłam małą serwetkę oczywiście... w kolorze fioletowym. :)
Zostało mi jeszcze troszkę włóczki w tym kolorze więc tworzę już kolejną pracę, ale o tym następnym razem.
Serwetka ma 38 centymetrów średnicy.
Wzór pochodzi z gazetki: Sabrina Robótki
Zeszyt 3/2077 schemat 16

7 komentarzy:

  1. Przepiękna i w moim ulubionym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna i fioletowy mi rowniez sie podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Od jakiegoś czasu też jestem "wielką zwolenniczką" fioletu,dlatego też serwetka bardzo mi się podoba,a i wzorek ma też ładniutki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetka pierwsza klasa, prześliczna :) I byłaby taka w każdym kolorze ;) Ale fioletowy bardzo pasuje :)
    http://irbisek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak jagody ze śmietaną....dla mnie super! Mówiłam już, że mistrzynią jesteś ?? :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdolna jesteś ! tyle różnorodnych prac ! haft, decou , szydełko ... podziwiam,
    pozdrawiam, Bajka

    OdpowiedzUsuń
  7. Straszliwie zazdroszczę talentu szydełkowego - śliczna jest ta fioletowa serwetka i wcale nie mała :) Tulipanów niestety nie widzę, za to zakładka też w fioletach i też mnie zauroczyła . Brawo!

    OdpowiedzUsuń