piątek, 9 października 2020

Jesienne nastroje

 Witajcie!

Początek jesieni (23 września) to dla mnie zawsze szczególny dzień... bo są to urodziny mojej mamy.

Jak wiecie od dawna pracowałam nad obrazem, który wręczyłam jej w prezencie. 

Ponieważ niespodzianka się udała, mogę Wam pokazać gotowy i oprawiony obraz:





Jesień to też miłe chwile spędzane w domu przy pysznej kawce. A z myślą o nadchodzących chłodach zabrałam się za szydełkowanie kolejnej chusty ... znowu wzorem wirus :) 
Bo ostatnia, którą dla siebie zrobiłam też poszła na licytację żeby pomóc pewnej małej dziewczynce walczącej z nowotworem oczka.


Udało nam, się też wybrać na spacer na naszą działkę przy okazji załatwiania kolejnych formalności w urzędach. Jesień w lesie jest cudowna... mogliśmy znaleźć sporo pięknych okazów grzybów (większość z nich niejadalna ale bardzo fotogeniczna). 










12 komentarzy:

  1. Piękna praca ! Widać ile pracy i wytrwałości to kosztowało. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Róża wyszła jak żywa😊🌸 I pięknie jej w tej białej oprawie😊👍 Ja ostatnio też uwielbiam fotografować grzyby w lesie, zwłaszcza muchomory są bardzo fotogeniczne😊😊🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My ostatnio z największa przyjemnością na spacerach poznajemy nowe zakątki działu i fotografujemy wszelkie cuda jakie na niej znajdujemy :) bo już bardzo nie możemy się doczekać kiedy będziemy mogli być tam na co dzień

      Usuń
  3. Obraz cudowny! Przepiękny prezent! Zazdroszczę Mamie ;) W tym roku po raz pierwszy zbierałam grzyby. Strasznie się wkręciłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory nie byłam fanką grzybobrania... Ale w tym roku też zmieniłam zdanie i bardzo mi się spodobało... Tym bardziej że miałam pretekst do długiego spaceru po naszej dzialce

      Usuń
  4. Grzyby są bardzo fotogeniczne:) Chusta będzie śliczna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać efektu końcowego :)

      Usuń
  5. Niesamowity obraz! Piękny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne fotki :) Aż miło by było tak pospacerować.

    OdpowiedzUsuń
  7. 56 yr old Assistant Media Planner Stacee Tolmie, hailing from Erin enjoys watching movies like Comanche Territory (Territorio comanche) and Tai chi. Took a trip to Historic City of Sucre and drives a Grand Am. kliknij tu teraz

    OdpowiedzUsuń