czwartek, 30 stycznia 2020

Ufokowy rok - podsumowanie stycznia

Witajcie!

Czas na podsumowanie pierwszego miesiąca w zabawie - ufokowy rok u Kasi. Bardzo się ucieszyłam kiedy Kasia ogłosiła, że organizuje kolejną odsłonę zabawy bo konieczność pokazywania postępów w pracy daje mi ogromną motywację do pracy. Jestem też zadowolona z postępów w pracy bo w sumie miałam mało czasu na robótki więc cieszyłam się z każdej chwili, którą mogłam wykraść na swoje przyjemności.
W tym miesiącu w sumie zrobiłam 7385 krzyżyków.
W kolosie - 3846 xx, a w róży - 3539.



Tak było:


Tak jest:


Tak będzie:

Tak było:


Tak jest:


Czas też na podsumowanie wyzwania czytelniczego:

1/52 Andrzej Sapkowski: Miecz przeznaczenia


2/52 Andrzej Sapkowski: Coś się kończy, coś się zaczyna


3/52 Andrzej Sapkowski: Krew elfów



4/52 Andrzej Sapkowski: Czas pogardy


5/52 Andrzej Sapkowski: Chrzest ognia


6/52 Andrzej Sapkowski: wieża jaskółki


7/52 Andrzej Sapkowski: Pani jeziora




17 komentarzy:

  1. Piękne postępy. Różą będzie przepiękna 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe postępy! Podziwiam, że znajdujesz czas na takie ufoki i czytanie.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Kawał dobrej roboty:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafciki powstają jak tak patrzę to od razu mi się puzzle przypominają, tak po kawałeczku i się cudo wyłania ;)
    Widzę że jeden autor zawładnął styczniem u Ciebie a w jakiej smacznej scenerii znalazły się książki :) Miłej kolejnej lektury :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Róża mnie zachwyca - będzie cudownym prezentem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kolory w róży strasznie mi się podobają :) W ogóle obie prace są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity haft, trzymam kciuki za całość:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie przybywa Twoich haftów :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypomniała mi Pani moją mamę.też wieczorami zabierała się za haftowanie pięknych serwetek, ale te obrazy kwiatów z kolorowej muliny - robią wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dużo wyhaftowałaś w swoich obrazach. Widać super postępy :).

    Widzę, że lubisz Sapkowskiego ;).

    Masz cudny kubek w misie :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Strange "water hack" burns 2 lbs overnight

    Over 160 thousand women and men are losing weight with a easy and SECRET "liquid hack" to lose 2 lbs each and every night in their sleep.

    It is simple and it works all the time.

    Here's how to do it yourself:

    1) Go get a clear glass and fill it with water half the way

    2) Proceed to learn this amazing hack

    you'll become 2 lbs skinnier in the morning!

    OdpowiedzUsuń
  12. 41 year-old Database Administrator III Stacee Caraher, hailing from Listowel enjoys watching movies like Aziz Ansari: Intimate Moments for a Sensual Evening and Painting. Took a trip to Himeji-jo and drives a Sierra 3500. odkryj to

    OdpowiedzUsuń