niedziela, 19 stycznia 2020

chusta dla Piotrusia

Witajcie :)

Postanowiłam iść za ciosem i zrobić też chustę dla synka, który jak zobaczył, że jego młodsza siostra dostała swoją, stwierdził, że też chce. Nie mogłam zostać obojętna na jego prośby i postanowiłam połączyć przyjemne z pożytecznym i wreszcie rozpracować wzór na popularną chustę - mech. 
Wydawało mi się, że to banalnie prosta sprawa... ale po kilku kolejnych pruciach już nie byłam taka pewna. Na szczęście w końcu udało mi się załapać o co chodzi i zrealizowałam zamówienie Piotrusia.

W trakcie pracy oczywiście towarzyszyli mi pomocnicy:






A tak prezentuje się gotowa:




14 komentarzy:

  1. Śliczna :)Bardzo ciekawy wzorek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) synkowi też przypadła do gustu :)

      Usuń
  2. No wiadomo było, że synusiowi też zrobisz chustę :-)
    Świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny wzór i fajne kolory dla faceta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna, szczególnie to stopniowanie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okay...

    This might sound kind of weird, maybe even kind of "out there"....

    BUT what if you could simply push "PLAY" and listen to a short, "miracle tone"...

    And INSTANTLY bring MORE MONEY into your LIFE??

    And I'm talking about thousands... even MILLIONS of DOLLARS!!

    Do you think it's too EASY?? Think something like this is not for real?!?

    Well then, I'll be the one to tell you the news.

    Usually the greatest miracles in life are also the EASIEST!!

    Honestly, I will provide you with PROOF by allowing you to PLAY a real-life "magical money-magnet tone" I've synthesized...

    You simply push "PLAY" and you will start having more money come into your life.. starting almost INSTANTLY..

    TAP here to PLAY the mysterious "Miracle Abundance Sound Frequency" - as my gift to you!!

    OdpowiedzUsuń