niedziela, 6 stycznia 2019

Ufokowy rok - grudniowe podsumowanie zabawy

Witajcie :)

Przyszedł czas na podsumowanie całorocznej zabawy u Kasi.
Przede wszystkim bardzo serdecznie chciałabym podziękować za zorganizowanie zabawy, bo comiesięczne relacje z postępów w pracy były dla mnie świetną motywacją.

Co prawda w podsumowaniu roku napisałam, że udało mi się zrobić 9 z 13 ufoków, ale z małym poślizgiem... bo 4 stycznia udało mi się postawić ostatnie krzyżyki w obrazie Świętej Rodziny... więc mam nadzieję, że i ten projekt mogę zaliczyć i uznać, że w sumie wyszło ich 10.

Oto moje ufoki:













8 komentarzy:

  1. Święta Rodzina zachwyca! Podziwiam za wytrwałość

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nadal podziwiam wykonaną przez ciebie rodzinę św.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo, brawo, brawo! Ogromny sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, podziwiam za ogrom pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna królicza kolekcja. I za świętą rodzinę i jej jednak dosyć monotonne kolory podziwiam - dużo dłubania jest przy takich wzorach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kolekcja króliczków i wspaniała święta rodzina.

    OdpowiedzUsuń
  7. Króliczki wymiatają !!! ten z serduchem jest naj:]

    OdpowiedzUsuń