piątek, 4 stycznia 2019

Święta rodzina

Witajcie :)
Z radością donoszę, że właśnie skończyłam wyszywać największe wyzwanie ostatnich miesięcy.
Kto zagląda na stronę mojego bloga na fb i insta wie, że przez ostatnie dni trwał prawdziwy wyścig z czasem... ponieważ postanowiłam, że obraz będzie prezentem z okazji 60-lecia ślubu dziadków mojego męża. Wyzwanie było nie lada... ale udało się, pomimo paskudnego przeziębienia, pękniętych okularów i ząbkowania Miluni.

I trochę danych technicznych:
ilość kolorów: 60
oryginalna mulina: panda (przeliczona na numerację DMC)
ilość zużytych motków: 46 pełnych + 60 rozpoczętych
Wielkość: 320x222 czyli 71040xx
Kanwa: 16
Wielkość w cm: 51,5 x 34

I mała fotorelacja:

Tak było:


Etapy pracy:
















Finał:


31 komentarzy:

  1. Gratuluję! Piękna praca i prawdziwe wyzwanie, ale i rocznica piękna, więc dziadkom też gratuluję i życzę jeszcze długiego wspłonionego życia.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Piękny haft i piękny prezent na wspaniałą uroczystość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie arcydzielo ;) cudnie wyglada! Kosztowalo Cie to wiele pracy ale wyszlo niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały - gratuluję ukończenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny. Pochwal się też oprawą :).

    60 lat po ślubie... Niesamowite... Dużo zdrówka dla dziadków męża :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Szacun,szacun,podglądałam Twoje postępy w pracy,migiem poszło,przecież tyle innych prac jeszcze wykonałaś,obraz cudowny a prezent jeszcze piekniejszy.Dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje. Zawsze Cię podziwiałam za zorganizowanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ho, ho! Gratulacje! Robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wytrwałości i samozaparcia. Obraz jest piękny i wierzę, że będzie piękną pamiątką dla obdarowanych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała praca, Jagno!
    Podziwiam ogrom pracy.
    A moi rodzice w przyszłym roku mają 60-tą rocznicę...
    Wszystkiego dobrego w tym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję! Wiedziałam, że zdążysz ;)
    Praca jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mogę uwierzyć! brawo! brawo! brawo! :)))
    wszystkiego najlepszego z okazji 2019 roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma co dużo pisać: PIĘKNIE ! A rocznica - tylko pogratulować Dziadkom męża!

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem pod wrażeniem,gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  15. zapomniałam napisać że bardzo ci kibicowałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny prezent. Odrób pracy powala.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały obraz! Chylę czoła za wkład pracy, ale było warto. Naprawdę cudowny obraz!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Józef dopełnił pięknej całości :) Kto jak nie Ty dokona cudu hafciarskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja!!! Wspaniały obraz- Gratulacje!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny obraz :) serdeczne gratulacje dla Jubilatów :) Zawsze jestem pod wrażeniem takich prac - haft krzyżykowy jest dla mnie wielką tajemnicą ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję ukończeia tego pięknego haftu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dopingowałam Cię na fb i bardzo się cieszę, że Ci się udało - gratulacje!! Jesteś Wielka!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzień dobry Pani Jagna. Gdzie Pani znalazła ten wzór. Jest przepiękny. Szczerze zazdroszczę i błagam o pomoc w poszukiwaniach

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój e-mail to malgosianowak23@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. 22 yr old Structural Analysis Engineer Salmon O'Hannigan, hailing from Sioux Lookout enjoys watching movies like "Time That Remains, The" and Electronics. Took a trip to Tyre and drives a Bentley Litre Supercharged Le Mans. sprawdz ta strone internetowa

    OdpowiedzUsuń
  26. 56 year-old Tax Accountant Ernesto Hanna, hailing from Keswick enjoys watching movies like Planet Terror and Polo. Took a trip to The Four Lifts on the Canal du Centre and drives a GM Futurliner. odniesienia w wikipedii

    OdpowiedzUsuń