piątek, 20 kwietnia 2018

Kwadratowy szał


Witajcie :)

Dziękuję za wszystkie motywujące komentarze pod postem o Świętej Rodzinie. 
Niestety w tym tygodniu nie tknęłam żądnej robótki bo w domu mamy szpital polowy. Całą zimę uchowaliśmy się przed większymi choróbskami niż katar... a w niedzielę wieczorem dopadł nas jakiś wirus albo inne paskudztwo... 
Rozłożyło nas całkowicie, a pechowo cały tydzień w domu byłam sama z naszą dwójką. Całe szczęście, że w dzisiejszych czasach można zamówić zakupy z dostawą do domu bo nawet nie miałam jak wyskoczyć do sklepu :( a zużycie pieluch zwiększyło się trzykrotnie...
Najtrudniej wytrzymać w domu Piotrusiowi kiedy za oknem taka ładna pogoda :( 
Na szczęście powolutku nam się poprawia, a w sobotę z odsieczą przyjedzie Babcia Kasia więc jest szansa, że uda mi się złapać więcej niż dwie godziny snu za jednym razem.

Żeby jednak post nie był samym narzekaniem chciałbym Wam pokazać kwadraty na kocyk dla Piotrka, które robiłam od lutego... idzie mi dość wolno więc pewnie nie wyrobię się do lipca żeby dać go jako prezent urodzinowy. 
Do tej pory udało mi się zrobić jakieś 45 kwadratów, a zaplanowałam sobie, że kocyk będzie mial wymiary 15x20 kwadratów czyli w sumie do zrobienia mam 300.
Pracuję nad nimi głównie w trakcie jazdy samochodem żeby wykorzystać każdą chwilę kiedy mogę spokojnie posiedzieć w jednym miejscu dłużej niż pięć minut.

W trakcie pracy:





Wszystkie razem:

 I ułożone kolorystycznie:








10 komentarzy:

  1. Pozdrowienia dla całej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia przede wszystkim. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka! Śliczne te kwadraty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka! Śliczne te kwadraty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie śliczny kocyk. Dużo zdrowia dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie bajeczny kocyk! Zdrówka dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowia życzę, a kocyk zapowiada się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrówka dla was, nas dopadła jakaś jelitówka i się tak męczymy już 3 dzień...A kocyk będzie cudny, piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwadraciki wyglądają jak kolorowe ciasteczka.
    Mnóstwo roboty przed Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    Genting Crown

    OdpowiedzUsuń