wtorek, 31 maja 2016

Z okazji Dnia Matki


Witajcie:)

Bardzo dziękuję za miłe słowa pod ostatnim postem. :) Wyprawka dla synusia z każdym dniem się powiększa i jest już prawie gotowa. Wybrałam już nawet wzorek na metryczkę i postawiłam kilka krzyżyków w przerwach w pracy nad kwiatowym kolosem. Kocyk też powolutku powstaje więc nie długo będę mogła zaprezentować skończoną robótkę. A póki co chciałabym się pochwalić serwetką, którą przygotowałam dla teściowej z okazji Dnia Matki. 


Trochę detali:



A tu w calej okazałości:


A tak, co prawda dopiero w niedzielę, ale świętowaliśmy Dzień Matki - przysmaki przygotował własnoręcznie mój dzielny Mąż. Zrobił nawet wersje wegetariańską i z takimi rybami żebym i ja mogła nacieszyć się tymi pysznościami.


26 komentarzy:

  1. Piękna serwetka,a uczta z sushi wygląda znakomicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna serwetka! Uczta jak się patrzy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna serweta w cudnym kolorze :-)
    Wspaniałości gościły na Waszym stole... mniam :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetka piękna, taka wiosenna :)
    A uczta z sushi bardzo smakowita ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny prezent! No i tak maz to skarb ze takie pysznosci przygotowal!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent :) Bardzo miło wspominam czas przygotowywania wyprawki dla mojej Hani, coś czuję, że Tobie też to sprawia przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sushi robi wrażenie, gotujący mąż to skarb :)

      Usuń
  7. Piekna serwetke przygotowalas :))) I Super ucztowaliscie :)) Taki maz to Skarb w domciu :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niebanalne i eleganckie, jestem pod ogromnym wrażeniem i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna serwetka i pięknie zastawiony stół :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny prezent! Śliczny kolorek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam. Ja to od razu do stołu lecę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sushi....<3
    A serwetka piękna i taka delikatna.Trzymam kciuki za projekty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Serweta śliczna, a zastawiony stól wygląda bardzo smakowicie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, że zajrzałam tu tak późno :):):) inaczej poszłabym do lodówki na widok takiego jedzonka.
    A czy serwetka spodobała się teściowej ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Serwetka piękna! A jakie dania na stole... dobrze, że przed chwilą zjadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba ta serwetka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna serwetka - teściowa na pewno szczęśliwa :)
    A mąż zdolny kucharz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękną serwetę przygotowałaś. Gratulację dla Twojego męża!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. niezwykła teściowa otrzymuje niezwykłe prezenty! cudna serweta :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mama z pewnością się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń