niedziela, 10 kwietnia 2016

zamiast kurczaków

Witam Wszystkich serdecznie :)

Mam nadzieję, że Wam podobnie jak mnie pogoda za oknem przyniosła dużo pozytywnej energii. :)
Od kiedy zrobiło się na prawdę ładnie korzystamy i co chwilkę wybieramy się na spacer albo na basen. Dlatego też na robotki zostaje jakoś mniej czasu... ale oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie miała zaczętych kilku projektów. 
Ostatnio polubiłam małe formy bo doskonale sprawdzają się jako przerywniki w większych projektach :) a dzięki temu żadnym się zbyt szybko nie znudzę.
Jeszcze przed świętami stworzyłam spore sowie stadko, które zamiast słodkich upominków wręczyłam rodzinie i znajomym "na zajączka".




A tutaj poszczególne sówki-breloczki w przybliżeniu:














Niedługo kolejna odsłona bo już powstają nowe wersje kolorystyczne :)

31 komentarzy:

  1. Super maleństwa ☺
    Rewelacyjne na miły, niezobowiązujący prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. Bardzo pracochłonne się mi wydają. Ale za to cudowne się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihi u mnie za oknem od kilku dni jest szaro, buro i ponuro. do tego deszcz więc mało optymistycznie ;).

    Sówki na pewno sprawiły wiele radości, bo są bardzo fajniutkie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne sówki i znakomity pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczności, bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne prezenty,pewnie się podobały

    OdpowiedzUsuń
  7. Pogoda czasami rozpieszcza a czasami daje popalić - cały weekend deszcz :(
    Twoje tworki są świetne !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Są piękne :) Na pewno obdarowani się cieszyli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na prezenciki. są cudaśne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) Szczęściarze z obdarowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje sówki nieustannie zachwycają ;) idealny upominek dla bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie!!!
    Marzy mi się , taka kolorowa sówka:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysl na prezent :) sóweczki śliczne:) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. To się obdarowani musieli ucieszyć, nie ma innej opcji! Breloczki są cudne.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prze fajne te sówki, no i każda inna nie można się znudzić! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne sówki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł na prezent, moją faworytką jest czerwona sówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł, sowy są super, a po czekoladzie nic by nie zostało ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę fantastyczny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  20. jej jakie maleństwa, że też miałaś zdrowie je dziubać

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajnie sówki.! Mi się podobają takie zestawienia kolorystyczne. Sama mam brelok z sówka ale mój jest niestety plastikowy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale czadowe! Świetne sówki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obłędne! Świetny upominek :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sowy zachwycające , fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń