środa, 13 kwietnia 2016

w trakcie pracy "na dzień mamy"

Witam Wszystkich serdecznie :)

Przede wszystkim bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa i komentarze pod ostatnim postem :) cieszę się, że moje sóweczki przypadły do gustu :) a w związku z tym pomyślałam o pewnej zabawie dla Was :) ... ale o tym już niedługo na blogu.
Póki co nadal korzystamy z wiosennej pogody i umilamy sobie czas jak tylko się da. A wieczorami powolutku pracuję nad prezentem na dzień Matki - dla mojej mamy powstaną tulipany, a dla teściowej serweta na okrągły stół w jadalni :)

Tak będą się prezentowały gotowe:



Powolutku sobie rosną:






A tyla mam na dzień dzisiejszy :)


35 komentarzy:

  1. Będzie piękny prezent "od serca". Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te tulipanki są naprawdę zachwycające. Mama na pewno będzie zadowolona z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tulipany przepiekne ;) Cudne i energetyczne kolory. Bedzie piekny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne tulipany :) Mama na pewno będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent będzie dla mamy:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpiękniejsze prezenty to te własnoręcznie zrobione. Pięknie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Będą piękne prezenty :) Obie mamy na pewno będą zachwycone.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzór super, miłego wyszywania! Właśnie tulipanki zakwitły w moim ogrodzie, nareszcie zrobiło się w nim wiosennie!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prezenty :) te od serca najlepsze :) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne tulipanki, mama pewnie się ucieszy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny wzor, tulipany beda sliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny prezent :-) Piękne będą Twoje tulipany.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe tulipany wybrałaś :) Piękny prezent będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne będą te tulipany. Na prezent jak znalazł. Kwiaty które nie zwiędną nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczny wzor, tulipany beda sliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. też haftowałam kiedyś tulipany, z profilo, ale po 1szym już nie miałam sił na 2giego :) powodzenia dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia i miłego xxx. Kolory mi się bardzo podobają, są bardzo nasycone!
    Pozdrawiam serdecznie <3.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tulipany! Uwielbiam! Piękne prezenty będą.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Będą przepiękne! Ciekawa jestem tylko jak Ty tak szybko stawiasz krzyżyki, bo ja bym się nigdy nie wyrobiła z takim obrazem w miesiąc! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak szybko rosną! Cudowny wzór wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały prezenty się szykuję! Dużo już zrobiłaś. Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie tempo zawrotne, a kwiaty będą wciąż piękne i świeże u Twojej Mamy. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie tak powolutku:) Fajny wzorek, myślę, że spodoba się mamie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie patrzeć jak tak powolutku idzie praca. Ja uwielbiam takie wyszywanki. Czekam na kolejne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam tulipany, a Twoje będą piękne :).
    Mama na pewno się ucieszy :).

    OdpowiedzUsuń
  26. OCH, będzie wspaniały obraz!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jej,zapowiadają się świetnie! Życzę powodzenia i mobilizajcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obraz będzie piękny z tulipanami.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mogę się doczekać efektu końcowego. Na pewno będzie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  30. Będą pięknym prezentem :-)

    OdpowiedzUsuń