niedziela, 19 października 2014

W ślubnym klimiacie

Witam :)
Zapewne wszystkie hafciarki po przeczytaniu tytlu pomyślały o pamiątkach ślubnych wyszywanych haftem krzyżykowym. Ja początkowo tez miałam taki plan... ale jak zwykle zabrakło mi czasu...
A ślubów w tym roku mieliśmy całkiem spory wysyp... Dla każdej pary młodej postanowiłam przygotować ręcznie robiony drobiazg.
6.09 byliśmy na ślubie znajomych - Magdy i Jarka, wiedziałam, że panna młoda lubi wszelkie odcienie niebieskiego... więc postanowiłam przygotować zestaw właśnie w tym kolorze..a żeby nieco rozjaśnić dodałam nieco białego.
Komplet składa się z bieżnika i sześciu podkładek.
Oto efekt mojej pracy. Parze młodej się podobało :) a co wy sadzicie?








28 komentarzy:

  1. Cudowny komplet, ten odcień niebieskiego jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, pamiątka na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie się prezentuje Twoja praca! Kolor cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny komplecik !!! :) No i Sliczne roze :)) Zycze Ci milego nowego tygodnia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieski nie może mi się nie podobać;) Świetny pomysł na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny prezent, zwłaszcza że wiadomo, że się wpasował w gust panny młodej :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie!! Pięknie to współgra z tymi czerwonymi różami. Taki kontrast kolorystyczny powstaje i niebieski wydaje się bardziej intensywny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Prześliczny! Prezent wyjątkowy i na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie ekstra:) śliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny komplet :-) Wspaniały prezent w przepięknych kolorach :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt imponujący i jeszcze te krwistoczerwone róże dodają dodatkowego uroku kompletowi. Pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny i oryginalny prezent. Odcień niebieskiego cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny ten kolor...nie dziwię się, że się spodobało :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę bieżnik śliczny i piękny ma kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny i niepowtarzalny prezent. Kolor cudny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. imponujący prezent i niepowtarzalny. Śliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny komplecik .Jakie to miłe dostać robiony ręcznie prezent.Saizen pozdraawia ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy taki piękny bieżnik mógłby się nie spodobać? Zwłaszcza, że wykonany w ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niech te Święta będą magiczne, wypełnione radością i uśmiechem! Ściskam mocno! Mysia ;o)

    OdpowiedzUsuń