środa, 1 października 2014

biedroneczki są w kropeczki :)

Witam!
Dziękuję za tyle miłych komentarzy pod poprzednim postem. :)
Dzisiaj chciałabym pokazać wam obrazek, który zaczęłam wyszywać jeszcze w zeszłym roku...











Rosły sobie powolutku... bo i czasu na robótki jakoś mało miałam w tym roku.
Dzięki nim przekonałam się, że wyszywać można nawet w czasie podróży samochodem... oczywiście jako pasażer :D dzięki wrześniowemu urlopowi udało mi się zakończyć pracę.
Nie wiem tylko jak wykorzystać ten hafcik :) może macie jakieś sugestie?

Na urlopie pogoda nie dopisała... ale na szczęście doborowe towarzystwo i pocieszajki uratowały cały wyjazd.

A teraz zaczęłam już kolejny hafcik:

Zapraszam też na aukcje allegro, na których wyprzedaje moje gazetki do haftu krzyżykowego:
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=13908626

29 komentarzy:

  1. Piękna biedrona, było warto stawiać xxx ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny haft, moze na podusie do pokoju dzieciecego:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A cóż to pięknego powstaje? Zapowiada się kolejny śliczny hafcik. A co do biedronki to uwielbiam te stworzonka :) niestety nie podpowiem Ci jak wykorzystać hafcik, ponieważ zawsze i ja miałam z tym problem i przeważnie zostawały one w formie obrazków na ścianę :) ) ) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedroneczki zawsze są urocze :), może pasuje na poduszkę?

    OdpowiedzUsuń
  5. biedroneczka słodka. Ja ostatnio mam fazę na woreczki i torby eko. Może by fajnie wyglądała na takiej torbie:))) albo zwyczajnie w ramce na ścianie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna biedronka :-) Wspaniały obrazek - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedrona super, jak dla mnie to fajna na poduszkę dekoracyjną:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna biedronka! Może wykorzystaj do zrobienia z niej okładki na notatnik lub kalendarz podręczny. Nowy hafcik wygląda ciekawie...co to będzie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Twoje hafty i podziwiam za wyszywanie w aucie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna biedronka!! Ja głosuję za ozdobieniem eko -torby :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Na zdjęciach biedronka rośnie w oczach :))
    Dobry pomysł z wykorzystaniem jej na torbę!
    Widzę zarys pięknego motyla w koronkach:) Będzie śliczny haft! Bardzo mi się już podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie pokazałaś etapy powstawania! A nowym jestem zaciekawiona? Zapowiada się pięknie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna biedroneczka, cudnie wykonałaś hafcik. Teraz jestem bardzo ciekawa co nowego tworzysz, ciekawe...
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna biedronka! Zrobiłabym z niej torbę...

    OdpowiedzUsuń
  15. Biedroneczka jak żywa, nawet słonko ją ogrzewało! Urlopowa pogoda może i nie dopisała, ale zdjęcie wyszło bardzo intrygująco i te pocieszajki :) Co tam nowego na tamborku się wydarza? Aż ciekawa jestem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczna biedroneczka :) Szkoda ,ze pogoda na urlopie nie dopisala ,ale Suuper ,ze towarzystwo bylo suuper to najwazniejsze :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna biedronka!! Ciekawa jestem co nowego tworzysz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuję za tak miłe komentarze :)
    kolejna moja robotka to motyl z gazety crossstitcher :)
    chodził za mną odkąd go tylko zobaczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza biedroneczka!Może okładka jakiegoś zapiśnika,albumu albo poduszka jak dziewczyny proponowały.Nowa robótka zapowiada sie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna biedronka i całkiem duży haft! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetnie pokazałaś powstawanie haftu :) Biedronka jak znalazł na poduchę będzie bardzo miłym i optymistycznym akcentem podczas zimowych dni.O a cóż to za koronki ?Nowy haft zapowiada się arcyciekawie .Czekam na kolejne odsłony.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna biedroneczka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Biedronka przykuwa wzrok,jest śliczna:)
    Czy na kanwie zaczyna wyłaniac się motyl???
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń