piątek, 7 marca 2014

wymęczone kołnierzyki :)

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze dotyczące kocyka dla Juleczki :) Dzisiaj chciałabym wam pokazać dwa kołnierzyki, które wymęczyłam dla mojej przyjaciółki w prezencie urodzinowym... miałam kilka podejść do tematu, próbowałam kilkakrotnie z różnymi wzorami, ale żaden mi się nie podobał w 100%... w końcu zawzięłam się i w jeden weekend zrobiłam dwie wersje:



 Okazało się też, że wzorów z serii kwiatowej jest cała masa:

 http://www.ilovecrossstitch.com/en/
 Znalazłam tu cudowne wzory i mam pytanko czy ktoś z was orientuje się czy można je gdzieś znaleźć bezpłatne w internecie??




Większość z Was skłaniała się ku irysom... mnie najbardziej urzekł pierwszy wzór...ale po głowie krąży mi jeszcze kilka innych pomysłów. Sprawa pozostaje więc otwarta do momentu kiedy uporam się ze wszystkimi zaległościami i wreszcie kupię sobie wymarzone krosno:)

 Chciałam Wam też pokazać moja cudowną kicię, która jest bardzo towarzyska i najbardziej lubi spędzać czas wspólnie z nami, grywa z nami w scrabble i sypia w naszym łóżku:






22 komentarze:

  1. Kołnierzyki rewelacja, z pewnością się spodobają :-) Kicia jest przeurocza :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kołnierzyki ;-)) Kocik natomiast uroczy, nasza równie towarzyska choć do łóżka ma zakaz ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kołnierzyki są śliczne a nie wymęczone :) a co do kota to mój wygląda tak samo:) Tylko nie śpi z nami ale za to o 4 rano budzi mnie i każe wypuścić się na dwór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kołnierzyki :-)
    Wierzę w Ciebie i wiem, że wybierzesz wspaniały obrazek do wyhaftowania :-)
    Kot wspaniały - doskonale pozuje do zdjęć :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kołnierzyki. Zrób zdjęcie z bliska, bo jestem bardzo ciekawa wzoru. A maki mnie urzekły. Niestety w kwestii wzorów Ci nie pomogę, bo nigdy ich nie widziałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcie będę mogła zrobić kiedy spotkam się z przyjaciółką bo już prezent powędrował do nowej właścicielki :)

      Usuń
  6. Jagna kołnierzyki nie są wymęczone są przepiękne ! Ja bym wyhaftowała każdy jeden z obrazków , wszystkie są cudne :) Kociak uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kołnierzyki są cudne:) Fajne zdjęcia z kociakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej czemu zajrzalam na ta strone ktora podalas? Przepadlam w niej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagna czy ty cos juz kiedys zamawialas z tej stronki? Jeden wzor tak strasznie mi sie podoba nie umiem przestac o tym myslec a troszke sie boje zamawiac ze stron ktorych nie znam. Az mi sie kompletnie przestal podobac moj head :(. Wszystko sie odwrocilo do gory nogami :)

      Usuń
    2. jeszcze nie zamawiałam i miałam raczej nadzieję, że gdzieś uda mi się znaleźć te wzory bezpłatnie... tak jak te pierwsze tulipan, które wyszywałam... trochę mnie przeraża zamawianie na tej stronie... bo z chin to pewnie dużo komplikacji będzie

      Usuń
    3. Sprawdzilam koszty i wzor jest za 18 euro a przesylka poczta zwykla tez 18 euro a kurier 54 euro... Koszt ta zwykla poczta moze nie jakis specjalnie wielki ale nie wiem czy mozna zaufac dlatego pytam czy kupowalas. Po prostu boje sie zaplacic a np nic nie przyjdzie...

      Usuń
  9. Posłałam maila (tzn. 3 maile) z wzorem, o który mnie prosiłaś - sprawdź czy dotarł w całości, bo dostałam jedną zwrotną informację, że Twoja poczta nie obsługuje takich dużych załączników...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam jednego maila z 12 stronami :) bardzo dziękuję :)

      Usuń
    2. mam strony od 21do 32

      Usuń
  10. Piekne kolnierzyki :):) A kicia Slodka :):) Widac ,ze jej dobrze u Was :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny kot :P
    Kołnierzyk świetny ten biały ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kołnierzyki, prezent będzie udany :)
    A Kicia świetna modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kołnierzyki. Chciałabym też kiedyś sobie zrobić ale niestety najpierw muszę poszukać odpowiednią sukienkę. Twoje są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezwykle interesujące miejsce oraz świetnie czyta się twoje teksty :) Czekam na dodatkowe i zapraszam do siebie na moją stronke internetową - zapewne jeszcze nie raz do Ciebie wejde poczytać twoje teksty ;-)

    OdpowiedzUsuń