wtorek, 30 lipca 2013

Deja vu?

Witam serdecznie :)
Dziękuję za wszystkie miłe słowa pod ostatnim postem :) szkoda, że wszystko co dobre szybko się kończy... teraz pozostają mi już tylko miłe wspomnienia i oczekiwanie na przyszłoroczny urlop.
Chociaż czasu stanowczo za mało staram się każdego dnia chociaż chwilkę wygospodarować na swoje małe przyjemności.
Obecnie pracuję nad kolejnym obrusem. Wzór taki jak poprzednio tylko wielkość nieco inna.
Nowy obrus będzie miał 88 kwadratów (11x8) wczoraj miałam zrobione już 72 kwadraty:

29 komentarzy:

  1. Poprzedni jest cudny to i ten taki będzie a widoczków urlopowych zazdroszczę:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper bedzie obrusik :) A z Ciebie to taki prawdziwy Pracus :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam z serca podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już teraz wzbudza mój zachwyt bo zapowiedź wygląda fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko! dostałabym wariacji już przy pierwszym kwadracie:)))
    Jak Ty to robisz? No niewiarygodne!
    Buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. No zapowiada się na piękny obrus. Ja niestety nie mam cierpliwości do takich rzeczy, więc tym bardziej podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Cię :-) i jak widzę nie jestem w tym osamotniona :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwadraty coś mają w sobie że tak wciągają ..

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju. ile tego, masz cierpliwość do dużych form!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś niesamowita :)) Idziesz jak burza... ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ Ty masz turbodoładowanie! Ja bym to pół życia dłubała! Obrus będzie wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! i te kwadraciki pojawiają się w takim tempie, że nie nadążam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno będzie taki piękny jak jego poprzednicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niech żyją elementy:):):) .
    Tak podpatruję na ten motyw u Ciebie( a właśnie szukam czegoś na nastepny większy).
    Całość musowo będzie pięękna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbys chciala wzorek to moge zeskanowac i podeslac na,maila :-)

      Usuń
    2. Z miłą chęcią poproszę.
      viprosal@wp.pl
      Dziękuję

      Usuń
  15. Super! Zapowiada się kolejny świetny obrus ;-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda magicznie, jak układanka z malutkich elementów ;o)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezły wzorek, na pewno wyjdzie pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale się prezentuje! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Będzie na pewno śliczny ;) Twoje prace są piękne a tempo ich wykonania ekspresowe! Chyba masz dłuższą dobę niż ja ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Będzie na pewno śliczny ;) Twoje prace są piękne a tempo ich wykonania ekspresowe! Chyba masz dłuższą dobę niż ja ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny nic tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj śliczne te Twoje obrusy!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie ci wychodzi :) ja właśnie zakończyłam swoją pierwszą w życiu kapę na łóżko. Mam zamiar zrobić kolejną...ale nie wiem jak czas pozwoli. Pozdrawiam cieplutko, nittka

    OdpowiedzUsuń