piątek, 14 października 2011

Cukieraski dla Was :)

Witajcie po przerwie :)
Znowu troszkę zaniedbałam bloga... a wszystko dlatego, że od tygodnia nie mam kompletnie na nic czasu. :) W końcu udało mi się znaleźć pracę. Nie jest to jeszcze praca moich marzeń, ani pod względem obowiązków, ani wynagrodzenia... ale lepsze cokolwiek niż nic. Ostatni tydzień wychodzę z bladym świtem, jadę prawie dwie godziny w jedną stronę, więc kiedy wracam do domu jestem tak padnięta, że moim najlepszym przyjacielem jest łóżko. :) Dlatego w robótkach kompletny zastój .... ale przed nami weekend więc może troszkę nadrobię zaległości.
Nadal szukam innej pracy... i mam ogromną nadzieję, że mi się uda....
I mam nadzieje, że festiwal grudniowy okaże się fajną imprezą i chociaż koszty materiałów mi się zwrócą. :D

A dla Was mam niespodziankę :)


zdradzę tylko, że w niespodziance będzie:
- coś zrobionego przeze mnie
- coś z przydasiów do wykorzystania
- coś słodkiego
- coś świątecznego

Zasady :)
1. proszę zostawić komentarz pod tym postem i podlinkować zdjęcie na swoim blogu.
2. osoby nie posiadające bloga proszę o podanie maila.
3. komentarze można zostawiać do 5.12 do 23.59
4. losowanie - w Mikołajki :)
5. zapraszam osoby z Polski, ze względu na przesyłkę. :)


Zapraszam serdecznie :)

92 komentarze:

  1. No to będę pierwsza :)
    Może dlatego, że też parę dni temu ogłosiłam mikołajkowe candy? :)))
    A może dlatego, że też szukam pracy? :)))
    Tak czy tak, grzecznie ustawiam się w kolejce :)))
    Mam nadzieję, że w tym przypadku - pierwsi będą zwycięzcami hihihi :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zapisuję się druga ...
    Ciekawa jestem twoich prezentów wykonanych własnoręcznie./././.

    OdpowiedzUsuń
  3. :):)uwielbiam niespodzianki:):)zapisuję się i czekam cierpliwie:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Niespodzianki od Ciebie ominąć nie można, więc ja też ustawiam się w kolejce :) Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie niespodzianki, więc staję do boju!

    OdpowiedzUsuń
  6. dołączam się do zabawy i życzę powodzenia z tą pracą. jedziemy na tym samym wózku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja się dołączam :) życzymy więcej czasu wolnego na dłubaninkę, niestety czas tak szybko ucieka przez palce...

    OdpowiedzUsuń
  8. OO, to ja to ja. Lubię Twoje rzeczy, więc na pewno się nie zawiodę. Pozdrawiam i zapraszam na swoje candy
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie w kolejce stanę :)))
    Info na pasku bocznym już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Magiczna data, więc może będzie szczęśliwa. Zapraszam również do siebie na candy. Informacja na pasku zaraz się pojawi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Również ustawiam się w kolejce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorąc pod uwagę piękności jakie robisz,na niespodzianką od Ciebie piszę się z wiiielką przyjemnością.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam niespodzianki, z wielką ochotą dołączam do kolejeczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. To i ja skromnie zapisze się na Twoje candy, bo bardzo mi się podobają wszystkie Twoje prace :) a z czasem zawsze najgorzej....

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chętnie staję w kolejce na Candy. Nigdy jeszcze nie wygrałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię niespodzianki, więc chociaż nie mam szczęścia w losowaniach to ustawiam się w kolejce i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Staję w kolejce i już nie mogę się doczekać Mikołajek ;)
    Pozdrawiam, miłej niedzieli życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja i ja zakochana w twoich pracach będę mocno trzymać kciuki za siebie w tej zabawie ;o) Życzę Ci Kochana abyś znalazła wymarzona pracę, bo jak to ostatnio powiedziała mi dobra koleżanka: "wyczekane lepiej smakuje" ;o)

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie i ja się zapiszę na cukierasy, pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. z ochotą staję w kolejce, bo kto nie lubi niespodzianek!:)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. staję w kolejce ,uwielbiam niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością się zapisuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. ja tez chętnie bym przygarnęła cukieraski od ciebie :-) zatem grzecznie ustawiam się w kolejce i liczę na łut szczęścia przy losowaniu

    OdpowiedzUsuń
  24. Niespodzianka zapowiada się super, więc się szybciutko zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja sie ustawiam po taką niespodziankę

    pozdrawiam Kasia

    ka.strzalka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie spróbuję szczęścia i ustawie się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w szukaniu lepszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam niespodzianki! Może akurat los się do mnie uśmiechnie ;) Jestem obserwatorem bloga anna.k8@o2.pl pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście zapisuję się!
    Tylko czy ja się doczekam do Mikołajek na wynik..?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ustawiam się w kolejce niecierpliwie przebierając wiewiórczymi nóżkami.
    Zapraszam tez na Candy do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam wszystkich:) Ja również się zapisuję do zabawy:) Obrazek już jest na moim blogu. To moje pierwsze candy w życiu, może przyniesie mi szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety praca to straszny pochłaniacz czasu;) Obecnie też poszukuje innej pracy. Życzę Ci abyś znalazła tą wymarzoną:)
    A po słodkości staje grzecznie w kolejce;)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dołączam do zabawy! :):):) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. i ja zgłaszam się do kolejki:) piękne prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam i zapraszam na moją :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z wielką chęcią się zgłaszam :)

    www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie ustawiam się w kolejce uwielbiam niespodzianki:)Piękne rzeczy tworzysz lubię robić na szydełku ale małe formy Twoje serwetki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej, ustawiam się w kolejce:) I zapraszam do mnie: www.decudankam.blogspot.com
    Pozdrawiam DanKam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też ustawiam się i cichutko czekam

    OdpowiedzUsuń
  39. Z radością wezmę udział w zabawie :-) Może Mikołaj mnie odwiedzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się!
    http://wiwcia.blogspot.com/2011/10/candy_30.html
    Tutaj link do postu:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ustawiam się w kolejce bo bardzo lubię niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie zapisuję się na te cukierasy:)
    Pozdrawiam
    Magda
    http://magda-lemontree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne candy, uwielbiam niespodzianki ... Ustawiam się grzecznie w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. oj muszę spróbować :) info w pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo lubię niespodzianki. Zapisuję się.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Spróbuję swoich sił :)
    Zapisuję się :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam niespodzianki więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Niespodzianki są najlepsze. Przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  49. OOo :) i ja chętnię się ustawię do św. Mikołaja :) Pozdrawiam olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. lubię niespodzianki i chętnie się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  51. I ja chętnie się zapiszę;) I życzę powodzenia w pracy!;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Chetnie rowniez ustawie sie w kolejce :)
    no i zapraszam na swoje Candy!!!
    http://seven-days-in-sunny-june.blogspot.com/2011/11/mikoajkowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Lubię niespodzianki, także zapisuje się do zabawy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziękuję za odwiedzinki, ja również stanę w klejce za niespodzianką :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Życzę owocnego festiwalu grudniowego i z wielką przyjemnością staję w kolejce po te niespodzianki.Pozdrawiam i życzę wymarzonej pracy.dorotanes@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja staję w kolejce po tą niespodziewankę :) Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  57. To moze i ja sprobuje swojego szczescia???Kocham niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  58. Z wielką chęcią dołączę do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jeszcze ja może się zmieszczę;)
    pięknie tu, aż miło zajrzeć;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. uwielbiam niespodzianki;) ten dreszczyk emocji podczas rozpakowywania;) tak wiec zglaszam sie do candy i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  61. radośnie staję w kolejce.

    rzezaca.rzezucha@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Będę radośnie oczekiwała na losowanie. Życzę szczęścia .... Wszystkim:-) (sobie też, a jakże).

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  63. Ojojoj, jak u Mikołaja, uwielbiam niespodziewajki Chętnie wezmę udział. :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  64. Ale piekne rzeczy wyczarowujesz.
    ie mam czszęscia do lodowan ale moze tym razem sie uda.
    marta
    pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam,Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo lubię niespodzianki więc z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  67. niespodzianki sa fajne
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. oj chętnie bym "przygarnęła" taki prezent Mikołajkowy od Ciebie:) niecierpliwie czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  69. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. I ja się z chęcią zgłaszam do zabawy a niespodzianki uwielbiam :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. I ja sięm ustawiam w kolejce :-)
    Pozdrawiam cieplutko
    pamega@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Chyba jak każdy uwielbiam niespodzianki! ;-) Więc zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Z wielką przyjemnością dołączę do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  74. Uwielbiam niespodzianki :D
    Chętnie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Chętnie wygram w tej zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. O mały włos bym przegapiła :( Ale jeszcze się załapię - fajnie, że termin wydłużony :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Dziękuję za komentarz u mnie i ustawiam się do Candy, bo piekne rzeczy robisz!

    OdpowiedzUsuń
  78. Super, że przedłużone-z przyjemnością się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się :)
    bemeraude@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Chętnie wezmę udział w candy. Lubię niespodzianki. Super blog. Pozdrawiam.
    renig@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń