wtorek, 1 lutego 2022

Wanilia z czekoladą

 Witajcie!

Jak Wam minął styczeń? Ja mam wrażenie, że w mgnieniu oka... 

A tu już luty rozgościł się na dobre...

Styczeń upłynął mi zdecydowanie pod znakiem szydełkowania. Oprócz wirusów w wersji jagodowelowe powstał jeszcze jeden wiru - w wersji czekoladowej... 

Postanowiłam też sprawdzić ile czasu zajmuje mi zrobienie takiej chusty... skrzętnie zapisywałam każde, nawet najmniejsze pięć minut poświęcone na szydełkowanie i wyliczyłam, że poświęciłam na nią prawie dwadzieścia dziewięć godzin.








13 komentarzy:

  1. Zdecydowanie tylko ten wirus ma rację bytu ;) Śliczna chusta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście chusta ma bardzo urokliwe kolorki a Wirus jest nie zawodny 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię ten wzór, a w tych kolorach chusta jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wirus jest bardzo wciągający i pracochłonny. Efekt powalający! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wielka slabosc do takich wloczek. Chusta jest przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
  6. 3D Printing and 3D Models of the Spades Card Game
    3D models of titanium wheels the Spades Card Game. Image. Image. The Spades Card titanium tube Game was created in 1988. It titanium symbol was the micro titanium trim first card game based on playing the croc titanium flat iron card

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta. Super kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabym prosić o jakieś namiary na wzór haftu krzyżykowego świętej rodziny. Nigdzie nie mogę takiego zaleźć a bardzo mi zależy na tym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudną chustę zrobiłaś :).

    Może Ci się uda w tym roku zrobić jakiś wpis na blogu :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for your commitment to helping others learn

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you for the interesting and thought-provoking perspectives presented in your blog posts.

    OdpowiedzUsuń