sobota, 1 maja 2021

Ufokowy rok - podsumowanie kwietnia

 Witajcie!

Jak Wam mija majówka? 

W Poznaniu zimno i pada deszcz... pogoda kompletnie nie zachęca do jakiegokolwiek wychodzenia z domu. Przez tę nieprzyjemną aurę i samopoczucie jakieś takie gorsze... przynajmniej u mnie.

Postanowiłam jednak produktywnie spędzić ostatnie kilka wieczorów i wreszcie dotarłam do długo wyczekiwanego przekładania tamborka.

Krzyżyków przybyło w sumie - 4005

Obecnie mam wyszyte 147686 z 187 500xx

Tak było:





Tak jest:






13 komentarzy:

  1. Fajnego masz pomocnika ;) Postępy ogromne. Tak trzymać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 😘 Rudzielec zawsze jest pierwszy kiedy widzi że sięgam po robótki:)

      Usuń
  2. U lala. Dobrze ci idzie 😀😀😀😀. Pomocnik fantastyczny 😀. Ja mam dwóch 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w sumie trzy koty... Ale ten jest największym miłośnikiem robótek

      Usuń
  3. Pięknie krzyżyków przybyło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz piękniej i piękniej! Robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już coraz bliżej zakończenie..super:)

    OdpowiedzUsuń