sobota, 6 lutego 2021

Nareszcie :)

 Witajcie!

Oj długo czekałam żeby opublikować ten post i pokazać metryczkę, którą przygotowałam dla córeczki mojej kuzynki :)

Przygotowałam ją jako prezent na chrzciny, które odbyły się w październiku... Nam nie udało się dojechać na uroczystość ponieważ... w tym czasie siedzieliśmy na kwarantannie.

Potem ciągle coś stało na przeszkodzie żeby się spotkać. Zaplanowałyśmy spotkanie na pierwszy dzień roku, a w sylwestra... dostałam ospę :( Kolejne spotkanie dwa tygodnie póżniej zniweczyła ospa u Marianny. Aż wreszcie dzisiaj udało nam się spotkać i prezent mógł trafić do cudownych, małych rączek.

Tu w trakcie pracy:





I finał:








17 komentarzy:

  1. Bardzo ładna metryczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna delikatna metryczka, misiaczek przesłodki!
    Fajny wzorek wybrałaś na metryczkę i cudnie ją oprawiłaś.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te misiaczki i wiem, że kolejne metryczki też będą z serii z misiami :)

      Usuń
  3. Uwielbiam te szare słodziaki:) Świetna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy misiu, fajna metryczka, super prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami życie płata figle!A metryczka śliczna😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że więcej takie niespodzianki mi się już nie przytrafia 😂

      Usuń
  6. Miś z misiem jest cudny, jesteś mistrzynią metryczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana ❤️❤️❤️ jeszcze parę przede mną w tym roku :)

      Usuń
  7. Cuuudowny Misio !!! :))) Ciesze sie ,ze w koncu udalo sie Wam spotkac !!! :)) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Great job on this blog! This blog was such a pleasant read. I appreciate how you provided a fresh perspective on the topic and made it engaging for your readers. Well done! Best Mindfulness Books to Reduce Stress that can transform your relationship with stress and aid in your journey towards a more peaceful and mindful existence.

    OdpowiedzUsuń