wtorek, 10 grudnia 2019

nowy haft na nowy rok - podsumowanie zabawy

Witajcie!

Przyszedł czas na podsumowanie zabawy "nowy haft na nowy rok" zorganizowanej przez Anię z bloga KreatywnaTV. Ambitnie zaplanowałam sobie serię haftów... oczami wyobraźni widziałam już pięknie oprawione cztery fraktale na mojej ścianie... ale niestety źle rozplanowałam sobie pracę i  nie udało mi się zrealizować całego projektu.

Udało mi się jednak wyszyć dwie pierwsze części:



I zacząć pracę nad trzecim:


Skończony trzeci ma się prezentować tak:



Zabrakło mi też czasu na czwarty z serii:





7 komentarzy:

  1. Oba śliczne, a i jest motywacja na robienie kolejnych, bo teraz masz już ponad połowę. Nawet jeśli z trzeciego masz dopiero początek;P
    Mnie z tych czterech najbardziej zaciekawił pierwszy projekt. Kojarzy mi się z dmuchawcem na ciemnym tle:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wyszły. Pięknie będzie całość wyglądać na ścianie, widzę to oczami duszy.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! I tak wykonałaś kawał roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne te fraktale! Połowa to świetny wynik!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są te fraktale.
    No to masz motywację, żeby wziąć udział w drugiej edycji zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne wzory! Te dwa, które ukończyłaś, najbardziej mi się podobają. Z tego typu wyzwaniami to już tak jest, że jak sobie człowiek zaplanuje, to zaraz wszystko się sprzysięga, żeby mu to zadanie utrudnić :). Ale nic to, wzory są piękne, na pewno zrobisz je spokojnie w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ukończenia! Super wzorek :)

    OdpowiedzUsuń