wtorek, 27 listopada 2018

Magic doll 2/6

Witajcie!

Czy Wam czas też tak pędzi? Ja ostatnio mam wrażenie, że z niczym się nie wyrabiam... do końca roku zostało tak mało czasu, a ja mam jeszcze całą masę projektów rozpoczętych, które chciałabym skończyć. 
Ostatni tydzień poświęciłem na wyszywania kolejnej panienki z serii Magic dol . Muszę zdecydowanie przyspieszyć bo wszystkie potrzebne będą na połowę grudnia.






Tak powstawała:











Do końca roku planuję zrobić jeszcze:
- pozostałe cztery panienki
- kartki świąteczne
-kwadraciki na kocyk dla Piotrka
- świętą rodzinę


15 komentarzy:

  1. Śliczna jest:) Cudne te laleczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna Pani Wiosna w szlafmycy. Ja korzystając z uroków czarnego piątku też zakupiłam 2 wzory i już nie mogę się doczekać kuriera.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ambitne plany, trzymam kciuki, żeby się wszystko udało zrobić na czas :) Nie powiem, panny z Magic Dolls wbrew pozorom są pracochłonne i trzeba trochę się nad nimi nasiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolorki ma ta panienka :-)
    Plany masz bardzo ambitne, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna panienka:-)
    Trzymam kciuki za Twoje plany:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna laleczka :)
    ojj tak.. czas leci nieubłagalnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam się z codziennymi rzeczami ledwie wyrabiam ;) Cudna panienka. Sporo projektów masz do zrobienia. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wokół mnie męskie towarzystwo.Będę lalki podglądać trochę z zazdrością.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza!
    Potwierdzam, czas zasuwa jak opętany. Trzymam zatem kciuki za realizację Twoich planów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojjjj ten czas 🤭 panienka super extra

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne laleczki. Kciuki za realizację planów :)

    OdpowiedzUsuń