piątek, 12 października 2018

Króliczek



Witajcie :)
Nie wiem jak u Was... ale u mnie ten tydzień minął trochę bezproduktywnie. Chyba wszystko za sprawą jesiennej chandry i notorycznego braku snu spowodowanego wybijającym się czwartym ząbkiem u Miluni.  Mam nadzieję, że wreszcie się pokaże bo aż serce pęka jak się patrzy na tę maleńką kruszynkę.

Jedyne co udało mi się zrobić, to skończyć króliczka.
Oto on w całej okazałości:


I trochę zbliżeń:






Dane techniczne:

Kanwa rozmiar 16
Kolory: 17
Wyszywane 3 nitkami muliny DMC
8037 krzyżyków, 530 półkrzyżyków i backstiche

Przede mną już tylko jeden ufokowy króliczek i będę wreszcie mogła całą kolekcję zawiesić na ścianie w dziecięcym pokoju.

38 komentarzy:

  1. Króliczek jest śliczny i tak równiutko zrobiony. Całusy dla Maluchów...niech te ząbki szybko wychodzą:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Króliczek jest przecudowny. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca, kolory pastelowe dodają mu niezmiernie uroku!
    Pozdrawiam i przesyłam moc pozytywnej energii:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki tym kolorkom bardzo przyjemnie się to wyszywało

      Usuń
  4. Króliczek jest taki słodki!!!! Niech więc jego spojrzenie i to malusie serduszko ( takie czerwone, u króliczka, na hafcie) pomaga w kolejnych etapach ząbkowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudo, jest ten króliczek a ile pracy to pochłonęło.Ale efekt jest mega cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Króliś jest cudowny! Ja jesień lubię, więc jesienna chandra się mnie nie czepia, ale co do mojej produkowności mogłoby być lepiej...
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za ząbka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie produktywność wzrasta kiedy babcia wpada do swoich wnuków w odwiedziny :)

      Usuń
  7. Genialny wzorek - ten brzusio...:) Chętnie zobaczę całą galerię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję że zaprezentuję wszystkie razem :) ramki już kupione i czekają :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. :) ja próbowałam wybrać takiego, który podoba mi się najbardziej... Ale wszystkie są fajne i nie umiałam wybrać... dlatego tyle ich powstało :)

      Usuń
  9. Ten bukiet mnie urzeka :) Bardzo lubię tą serię :) Jak będziesz go oprawiać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w Ikei białe ramki, które będą pasować do metryczke piotrusia :) A cała kolekcja żałośnie na ścianie nad łożeczkiem :)

      Usuń
  10. Jak zwykle słodki. I jak sobie poradziłaś z brakiem muliny? Dokupiłaś czy zastąpiłaś podobną?

    OdpowiedzUsuń
  11. O woow! Jest wspanialy! Jak zreszta wszystkie kroliczki tej serii ;)powodzenia z tym ostatnim. Mam nadzieje ze pokazesz jaknjuz wszystkie zawisna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że pokażę jak tylko zamianą w pokoju u dzieci :)

      Usuń